Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #1 Skrevet 25. august 2007 Datteren min skal i 80-tallsparty i dag og skal kle seg ut i 80-tallsstil. Men jeg husker rett og slett ikke helt hva man brukte å kle seg i på 80-tallet jeg! Tror jeg blander det litt med 90-tallet også, for da var det jo også en del jævlige stiler ute og gikk...hehe. Men altså, 80-talls... Ballgensere husker jeg, men det har vi ikke. Og pleide de å kreppe håret? Tenkte jeg kunne gjøre det i tilfelle, og sette det opp på en eller annen 80-tallsmåte. Hvilke klær kan hun ha på? Noen ekte barn av 80-tallet her om kan hjelpe oss litt?
Mini_me Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Jeg tror jeg bare får nevne litt av det jeg forbinder med 80 tallet. en strikk på toppen av hodet (palme) eller tupere håret slik at det bli voldsomt stort Rosa, lysblå og mintgrønne farger leggvarmere jeans med hull og fartstriper i sidene ( stoff sydd i sidene) plastøredobber og smykker rosa øyenskygge, lys blå kajal og blå mascara store hårete gensre haremsbukser
Gjest StockDama Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 med andre ord, akkurat samme stilen som idag...
Scorpina Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Skulderputer på det meste Seilersko (og tubesokker i trekkspill oppover foten) Diiiigre øredobber Niveakrem på leppene, eller... Lipgloss med jordbærsmak Jeans med masse hull i Ufattelig mange skinnremser tvinna rundt handleddet (a la Morten Harket-stil) Mohair genser (rosa, blå, babyrosa, babyblått...etc etc) ...og det var vel det jeg kom på nå.
kitekatt Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Flaggermusarmer på gensere, gjerne skulderputer og Ball, pocoloco, pocolino korte trange skjørt over tights som er opprullet seilersko store plastøredobber kreppa hår med grorudpalme og sånn tykk strikk med stoff rundt lysblå, lilla og rosa øyeskygge mintgrønn, lysrosa, lys lilla farger rosa lipgloss dateparfyme levis 501 trukket godt opp i ratata med tynt skinnbelte (helst i neon eller pastell) med innoverbrett nede (høyvann9 festet med binders nede ballerinasko ble vel også brukt endel? tyggis i munn som man kan blåse stooore bobler med gensere med stor utringning oppe slik at den faller ned fra den ene skulderen og viser den bar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå