Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lest diverse tråder og lest diverse svar hvor hypotesen som ligger i bunn av alle svarene og alle trådene er at menn primært bare er ute etter sex i relasjoner til kvinner .

For meg virker dette uforstående siden jeg tror at menn , i like stor grad som kvinner ønsker å finne en partner å dele livet sitt med .

Jeg har aldri snakket med en fyr over 30 og som er singel som ikke ønsker å finne noen å dele livet med .

Er jeg helt på jordet her eller?

Hva er deres oppfatning av menn på dette punktet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror begge kjønn ønsker å binde seg, men at kvinner gjerne ønsker dette tidligere enn menn.

Det man gjør da, er å finne seg en eldre mann. Jeg var 21 og mannen 31 da vi gifta oss. Helt perfekt aldersforskjell synes jeg.

Skrevet

Hvis menn bare ville ha sex så hadde de vel ikke blitt forelsket og opplevd kjærlighetssorg.

Gjest =tentacle=
Skrevet
Hva er deres oppfatning av menn på dette punktet?

Menn vil ha en livspartner, men inntil de er klare for det, eller finner damen som vekker satsningsviljen, vil mange gjerne treffe mange andre kvinner for sex. For kvinner er det vel fortsatt vanligere å ville reservere sex til menn de kan tenke seg å innlede et forhold til, og derfor er mange menn villige til å late som om de har eller vurderer dypere interesse av akkurat den kvinnen enn det som er reelt. Kvinnen kan føle seg brukt om hun har hatt sex i god tro, eller lukte lunten og se at interessen er betinget i ønske om sex, og i stedet for å innse at mannen bare ikke ser på henne som den rette for noe mer, tror det at det mangler mannen noe. Mange tror også at mannen er redd for å binde seg, og har noen kjipe uker når mannen kort tid etter stuper inn i samboerskap og barn med en annen kvinne, uten å ha forpliktelsesangst i det hele tatt.

Skrevet

Enig med de andre her.

I tillegg så er det jo litt mer status blant gutta å ha hatt seg med mange jenter, enn motsatt.

Skrevet
Jeg tror begge kjønn ønsker å binde seg, men at kvinner gjerne ønsker dette tidligere enn menn.

Det man gjør da, er å finne seg en eldre mann. Jeg var 21 og mannen 31 da vi gifta oss. Helt perfekt aldersforskjell synes jeg.

Å, er det det som er oppskriften.....

Skrevet
Menn vil ha en livspartner, men inntil de er klare for det, eller finner damen som vekker satsningsviljen, vil mange gjerne treffe mange andre kvinner for sex.

Enig igjen tentacle.

Når jeg kommer til det punktet at jeg er klar for å slå meg ned og jeg treffer ei jeg virkelig forelsker meg i kommer jeg til å roe meg av. Kommer ikke til å slå meg til ro med noe annet enn det beste - hva enn det måtte være, men jeg er ikke interessert i å leve i sølibat frem til hun dukker opp. Ellers takk.

Skrevet

Tror nok det der går begge veier...den moderne jente i 2007 er like opptatt av å ha sex og intimitet selv om mannen nødvendigvis ikke er mannen i hennes liv.

Jeg har noen lange og korte forhold bak meg, og må si at inntil jeg traff gutten jeg er sammen med nå, så var jeg ikke interessert i å gifte meg. Lekte selvsagt med tanken, men var ikke klar for å realisere det. Han er 23 og jeg er 25. Han satt seg ned på kne og fridde, og satte datoen for vielsen.

Før meg hadde han aldri TENKT på å gifte seg engang, så jeg tror alt til syvende og sist handler om å finne den ene rette...

Finner en sjelevennen sin, så vil en aldri igjen klare å tenke seg noen annen, og giftemål blir plutselig det eneste som føles rett....

Gjest Jenna88
Skrevet

Tror nok de fleste ønsker å stifte familie etterhvert, ja. :-)

Skrevet
Har aldri vært borti menn på 22-23 år som brenner etter å gifte seg

Jeg har ikke vært borti noen jenter som har villet det heller..

Skrevet

Jeg har inntrykk av at det varierer fra mann til mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...