sweetdream Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg har en kattunge nå og bruker Catsan. Hvor ofte må jeg bytte kattedo med Catsan? Jeg har brukt i 1 uke nå og det lukter der nå. Skal jeg bytte den?
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #2 Skrevet 25. august 2007 Hvor gammel er kattungen? Min erfaring med Catsan, er at den lukter veldig fort, og at det ikke er en sand jeg bruker over en lengre periode. Kun i en overgangsfase der kattungen er i fare for å spise sanden. Da mine kattunger vat 8 uker gamle, tok de selv intiativet til å gå på "voksenkassen" der jeg brukte Everclean, og det gikk helt fint. Catsan bør byttes ut hver 3-4 dag for å unngå lukt, så du kan fint bytte sand i kassen nå.
Lynzie Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Lukter sanden så skift den! katter er veldig renslige dyr og liker ikke at det lukter mye der de skaø gjøre i fra seg. Hvor ofte man må skifte på sanden er veldig individuelt, men om sanden luker så er det på tide både for pus og din sin del.
sweetdream Skrevet 26. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. august 2007 Katten min er bare 3 mnd. gammel. Jeg byttet sand i går. Jeg kjøpte en ny type sand. Vi får se nå
Maja_83 Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Catsan er den VERSTE sanden jeg har vært borti! Vi måtte bare kaste hele den nye posen etter 3 dagers bruk! Den stinket og var dårlig egnet til kattedoen. Nå er Everclean favoritten i huset. Lukter ikke og er genial til å skape klumper. Så mitt råd er å bytte til den og oppleve en ny og enklere katte-do-hverdag.
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Det verste med Catsan er at den støver sånn, synes jeg. Hele rommet blir jo nærmest tåkete når man bytter sand ... Når det gjelder byttefrekvens ville jeg gjort det ihvertfall 1 gang pr uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå