Smørblomsten Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 En hudpleier anbefalte meg Dermalogica's Active Moist som dag/nattkrem... Stemmer dette siden jeg har fet hud? Har lest at dersom man har fet hud produserer man jo nok fuktighet selv og trenger dermed ikke en krem som inneholder masse fukt...Forvirrende
KræsjPink Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Denne kremen er genial på oljete hud. Kremen er full av fukt, men ikke olje og er dermed ikke fetende. Den er i tillegg veldig drøy. Jeg har brukt denne kremen i over 4 år og elsker den! Jeg har hud som veldig fort blir oljete. (Fet hud produserer mye olje, ikke fukt) Be om å få prøve på kremen før du bestemmer deg.
Smørblomsten Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 Denne kremen er genial på oljete hud. Kremen er full av fukt, men ikke olje og er dermed ikke fetende. Den er i tillegg veldig drøy. Jeg har brukt denne kremen i over 4 år og elsker den! Jeg har hud som veldig fort blir oljete. (Fet hud produserer mye olje, ikke fukt) Be om å få prøve på kremen før du bestemmer deg. 1000 takk for godt svar Det jeg nå går og lurer på er å kjøpe ansiktsvask, serum og solkrem fra MD, og så Active Moist fra Dermalogica... Men du ga meg et bra svar, nemlig at den fungerer for oss med hud som blir fort blank/oljete, spes. i t-sonen for mitt vedkommende...
Pingse Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 1000 takk for godt svar Det jeg nå går og lurer på er å kjøpe ansiktsvask, serum og solkrem fra MD, og så Active Moist fra Dermalogica... Men du ga meg et bra svar, nemlig at den fungerer for oss med hud som blir fort blank/oljete, spes. i t-sonen for mitt vedkommende... Jeg har sånn hud som du beskriver, og bruker denne kremen. Jeg er veldig fornøyd med den, den er som KræsjPink sier også veldig drøy i bruk, du trenger ikke smøre på så mye av gangen. Vi som har fet hud trenger også fuktighet, dog uten olje!
Smørblomsten Skrevet 24. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2007 Jeg har sånn hud som du beskriver, og bruker denne kremen. Jeg er veldig fornøyd med den, den er som KræsjPink sier også veldig drøy i bruk, du trenger ikke smøre på så mye av gangen. Vi som har fet hud trenger også fuktighet, dog uten olje! Supert, hvilke andre prod bruker du utenom Active Moist?
Pingse Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Supert, hvilke andre prod bruker du utenom Active Moist? Jeg sverger til Dermalogica. Bruker for tiden: Rens: - Dermalogicas Essential Cleansing Solution, men jeg tror ikke dette er riktig i det hele tatt, så tenkte jeg skulle bytte til Dermal Clay Cleanser. Jeg har også brukt Special Cleansing Gel, den er fin. Exfoliering (peeling): - Dermalogicas Daily Microfoliant, hver dag, den er et must - Dermalogicas Gentle Cream Exfoliant, et par ganger i uka Kremer: - Dermalogicas Total Eye Care SPF 15 - Dermalogicas Active Moist - Dermalogicas Sheer Moisture SPF 15 (istedetfor Active Moist, hvis jeg føler for noe enda "lettere") Masker: -Har brukt Guerlains Purifying Invigorating Mask, men tenkte jeg skulle prøve en av Dermalogica's rensende masker når denne er tom. Hudpleieren min sier at Dermal Clay Cleanser også kan brukes som en 5 minutters maske. - Dermalogicas Skin Hydrating Masque, hvis jeg har "herjet" mye med huden min, eller føler den trenger litt ekstra fuktighet. I tillegg bruker jeg MD's facial lotion før fuktighetskremen. Et alternativ er Dermalogicas Skin Renewal Booster, som jeg har fått anbefalt av min hudpleier, men hun sa det var greit jeg brukte den fra MD i og med at jeg hadde den liggende. Også bruker jeg faktisk Dermalogicas shampo. Den er genial hvis man vasker håret hver dag! Kun naturlige ingredienser som ikke irriterer. Kjøper alt på eBay, det er så mye billigere enn å kjøpe hos hudpleier her i Norge.
Smørblomsten Skrevet 25. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. august 2007 Jeg sverger til Dermalogica. Bruker for tiden: Rens: - Dermalogicas Essential Cleansing Solution, men jeg tror ikke dette er riktig i det hele tatt, så tenkte jeg skulle bytte til Dermal Clay Cleanser. Jeg har også brukt Special Cleansing Gel, den er fin. Exfoliering (peeling): - Dermalogicas Daily Microfoliant, hver dag, den er et must - Dermalogicas Gentle Cream Exfoliant, et par ganger i uka Kremer: - Dermalogicas Total Eye Care SPF 15 - Dermalogicas Active Moist - Dermalogicas Sheer Moisture SPF 15 (istedetfor Active Moist, hvis jeg føler for noe enda "lettere") Masker: -Har brukt Guerlains Purifying Invigorating Mask, men tenkte jeg skulle prøve en av Dermalogica's rensende masker når denne er tom. Hudpleieren min sier at Dermal Clay Cleanser også kan brukes som en 5 minutters maske. - Dermalogicas Skin Hydrating Masque, hvis jeg har "herjet" mye med huden min, eller føler den trenger litt ekstra fuktighet. I tillegg bruker jeg MD's facial lotion før fuktighetskremen. Et alternativ er Dermalogicas Skin Renewal Booster, som jeg har fått anbefalt av min hudpleier, men hun sa det var greit jeg brukte den fra MD i og med at jeg hadde den liggende. Også bruker jeg faktisk Dermalogicas shampo. Den er genial hvis man vasker håret hver dag! Kun naturlige ingredienser som ikke irriterer. Kjøper alt på eBay, det er så mye billigere enn å kjøpe hos hudpleier her i Norge. 1000 takk for utfyllende svar!!! Har fått noen prøver på Active Moist nå, så den skal testes morgen og kveld et par dgr fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå