Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min og jeg har vært sammen i 8 år, og vi har to barn sammen.

For noen år siden da han var på julebord og jeg var hjemme med barna våre, fikk jeg en sms fra han som helt tydelig var feilsendt. Det stod : "Siden xxx (et mannsnavn) også er her, så skulle jo jeg ha vært der hos deg". Da han kom hjem sa han at han bare hadde skrevet det på tull til en dame som han hadde kontakt med på sms. Han hadde fra før av ikke fortalt noe om denne damen til meg. Jeg hadde heller ikke tilgang til hans mobil. Han lovte å kutte henne ut, og å ikke gjøre lignende ting igjen. Men fortsatt fikk jeg ikke innsyn i hans mobil...

For noen måneder siden fant jeg ut at han i et halvt år hadde hatt en hemmelig venninne fra et annet sted. Henne hadde han daglig kontakt med på internet og via sms. Da jeg først fant det ut løy han at han visste lite om henne og at de hadde hatt lite kontakt. Det viste seg jo å ikke stemme. Han lovte å kutte henne ut og ikke gå bak ryggen min igjen... Denne gangen krevde jeg innsyn i hans mobil ,og telefonspesifisering, noe han har hatt vanskelig for å akseptere, men sånn halvveis har godtatt. Men han har sagt at han ikke har noe ønske om å være et overvåkningsobjekt...

Jeg har ikke nektet han å ha kontakt med exene sine, har sagt at det er greit bare det ikke blir for ofte.

Nå nettopp har jeg fått vite at rett etter den forrige lovnaden sin intensiverte han kontakten med exen sin. Han har hatt masse kontakt med henne i sommer uten å fortelle om det til meg. De har ringt til hverandre, sendt sms og skrevet på msn. Dette har kun skjedd når jeg ikke har vært til stede. Sms'ene og loggen på mobilen passet han på å slette slik at jeg ikke skulle se at han hadde hatt kontakt med henne.

Dette fikk jeg likevel se på telefonspesifiseringene som jeg omsider fikk han til å gi til meg. Han sier nå at han har kuttet ut henne også og at dette ikke skal gjenta seg.

Her står vi nå og jeg sliter veldig om dagene. Problemet er at jeg ikke stoler på han lenger. Jeg har ikke troen på at han kommer til å slutte med å gå bak ryggen min. Jeg vil ikke kaste bort mere tid på en mann som ikke tar forholdet seriøst og jeg er redd for at jeg kommer til å bli såret igjen. Men samtidig er jeg jo veldig glad i han og vil ikke gi opp forholdet for lett, ikke minst for ungenes skyld...

Håper noen av dere har noen gode råd nå og lignende erfaringer. Jeg går bare og grubler hele dagen på hva som har skjedd og på hva jeg bør gjøre nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, han gjør dette om igjen og om igjen.

Med den ene etter den andre.

Han har jo fått flere sjanser, men har ikke sluttet.

Jeg ville nok heller ikke stolt på ham mer, han har jo ikke vist at han er til å stole på. Vanskelig å si at du skal dumpe ham, men når tilliten er borte, hva er det igjen da?

Gjest Jente37
Skrevet

Hvorfor lar du ham bestemme hva du skal få "innsyn" i..??

Du skriver bl.a at han sier han "ikke vil være overvåket, eller at han tilslutt gav deg mobiltlf-kontoutskiften osv". Har han rent mel i posen, bedriver han ikke noe hemmlighetskremmerier.

Hvorfor lar du ham gi DEG dårlig samvittighet, for at du spør ham hva som skjer? Ser du ikke at han manipulerer deg..?

Skjerp dere jenter, som finner dere i at mannen/kjæresten -som bedriver snusk bak ryggen på dere- skal aller nådigst la DEG få et klart svar fram ham...!!! Dere har så absolutt rett å stille spørsmål.

Når tilliten er borte, hva har du da igjen å bygge på? Da spiller det ikke noe rolle om dere har bodd sammen i 6 uker eller 8 år.

DU fortjener så mye bedre.

Skrevet

For en dust......gi han fyken!........og "fanden ta frekken!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...