Gjest Gjest_Morellen_* Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg leste nettopp en liten artikkel om ulike markeder i Oslo, blant annet søndagsmarkedet på Blå og bruktmarkedet på Vestkanttorget. Hvordan er mulighetene for å finne fine ting på disse? Da tenker jeg hovedsakelig på klær, vesker og sko. Har blant annet fryktelig lyst på en søt kjole som ingen andre har! Er det morsomt å titte på tingene eller er det bare ræl?
Orthia Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Vestkanttorvet er mest antikviteter og snurrepipperier.
Bokormen Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Søndagsmarkedet på Blå er vel stort sett kunstnere som selger tingene sine, feks smykker, vesker, malerier, glasskunst osv. Har også hendt at de har "gammeldagse" kjoler, sko osv der og. Mye rart, men også endel fint
Gjest Gjest_Morellen_* Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Takk for svar! Da er det vel Søndagsmarkedet jeg burde dra på. Det er morsomt bare å titte på ting også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå