Gjest Gjest Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Jeg har brent meg mange ganger..grunnen til det er at jeg var nok ekstremt desperat i en periode og ga for mye av meg selv i håp om at denne er virkelig den rette. Nå først begynner jeg virkeig å like singellivet og har lovt meg selv at jeg ikke skal la meg rive med så lett av mannfolk. Så er det denne ene fyren da som jeg har møtt en god del ganger nå..Kun i fylla..vi er med hjem til hverandre og er hos hverandre til neste kveld. Han virker litt sjenert men har likevel en litt sånn gi-faan-holdning. Jeg har unngått å prate om meg selv og å spørre han ut siden dette får meg til å bli veldig følelsesmessig innvolvert. Vi bare tøyser og tuller og ler masse..og koser en god del Vi har veldig lik humor og han uttrykte første gangen vi møttes at jeg var den kuleste dama han hadde møtt på lenge (og vi hadde ikke sex før etter ett par ganger..) Prøver å holde meg kald og prøver å se på det hele som en bare koslig affære men må innrømme at skumle tanker sniker seg inn.. Og det hjelper ikke når jeg har noen venner som kjenner han fra før som sier han er veldig sjenert når det gjelder damer og er veldig treig ang slike ting. En gang (vi var fulle) sa han plutselig at han var ikke intr i noe forhold,og jeg sa at jeg var enig..Da jeg fortalte dette til ett par stykker som kjenner han begynte de å le og utbrøt jaja,har han ikke kommet lengre for denne setningen hadde han benyttet seg av tidligere. Jeg vet ikke hva jeg skal tro og vet ikke hva jeg har lyst til å tro..han sier aldri nei til å møte meg (sikkert fordi han da kan få sex) men samtidig når våre felles bekjente sier at jeg må bare "gi han et spark bak" så blir jeg forvirra.. Har brent meg så mange ganger..men jeg får ikke vite noe sikkert om jeg ikke gjør noe..men om han hadde vært skikkelig intr så hadde han vel ikke sagt det om forhold..aaaaahh! Skulle nesten ønske jeg var foruten hele greia.. Er det verdt bryet å fortsette å møte han? skal jeg bare glemme hele greia? Føler meg innbilsk om jeg plutselig ska begynne å gi han spark bak..akkurat som om jeg prøver å si; Hey,jeg er ei jækla bra dame som du ikke kan gå glipp av!! Tips,råd og kommentarer! Jeg klarer ikke å tenke klart,dumme kvinnemennesket meg..
Gjest Bøllefrøet Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Hvis du ikke stoler på det han sa i fylla så får du spørre han da (i edru tilstand) om han ikke er ute etter et forhold. Svarer han nei da også er det vel ikke noen vits i å fortsette hvis du ikke er interessert i bare vennskap/sex.
~white lady~ Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Det er sånn typisk gutte fenomen det der. Så lenge de kan få sex så holder de deg på gress, men å inngå noe forhold det vil de ikke. Han har vel forsåvidt gjort det klart hva han mener, så da må du nesten bestemme deg for hva du vil ha ut av det hele. Hvis du allerede har begynt å få følelser for fyren (noe det virker som) så vil det bare bli vanskeligere for deg å bryte med han ettersom tida går. Lykke til, uansett hva du bestemmer deg for!
Gjest Ts Skrevet 25. august 2007 #4 Skrevet 25. august 2007 Takk for svar. Har bestemt meg for å holde meg unna..blir så mye mindre forvirra da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå