Gå til innhold

Nok en forutsigbar helg

soserious

Anbefalte innlegg

Gjest Don Giovanni
Sitter her igjenT. Bare så det er sagt: anser meg ikke som noe offer. Har ikke probelem med å ta initiativ på mange områder, men sitter litt langt inne å sjekke opp en mann. Dog blir det noen spennende helger framover, skal på fest neste helg, danmarks tur helgen etter og brullyp helgen etter det. Tar livet med ro, er ikke desperat, men ville vært en kjempeopptur og kjenne litt følelser for noen igjen. :ler: Slenger meg med på det som skjer, så får vi se...en ting er garantert: Det kommer ihvertfall ingen hit og ringer på.

Så fint å lese så mange forskjellige synspunkter! Keep up!

Du trenger ikke ta initiativ i den forstand. Det holder med et smil, så tar mannen seg av resten. Det tolkes ikke som at du er initiativløs heller. Min siste flamme ga meg bare litt "aksept", så tok jeg initiativ. Resten av forholdet tok hun de aller fleste initiativ til det meste :) De jentene som kaster seg over meg har jeg utelukkende dårlig erfaring med. Så altså; Smil og la mannen gjøre resten....i starten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke ta initiativ i den forstand. Det holder med et smil, så tar mannen seg av resten. Det tolkes ikke som at du er initiativløs heller. Min siste flamme ga meg bare litt "aksept", så tok jeg initiativ. Resten av forholdet tok hun de aller fleste initiativ til det meste :) De jentene som kaster seg over meg har jeg utelukkende dårlig erfaring med. Så altså; Smil og la mannen gjøre resten....i starten ;)

Takk!!!:-) Den skal jeg garantert forsøke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...