Linda644 Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Sitter her med svart hår etter å ha brukt lysebrun.. er det mulig? jeg har lyst til å grine... er opprinnelig rødtopp og er ganske blek og kler i hverfall ikke svart hår... det står at fargen varer 6 uker.. tror dere at det kommer til å gå ut? har hørt at svart sitter ekstremt godt. Hjelp :gråte:
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 uff. hjemmefarging er helt forferdelig å bruke. det vil nok ikke gå ordetlig ut. du burde gå til frisøren og få det fikset. ta en avfarging. selv om det er dyrt er det verdt det hvis du syntes det er helt forferdelig. gå til lokale salonger, mye billigere enn kjedefrisører. har selv brukt mye hjemmefarging før, men aldri igjen, fikk grønnskjær i håret til slutt, nå er det bare frisør og er alltid fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Creme casting gloss går ikke ut igjen, sorry. farget håret mitt med brun eller noe før jul, sitter like sterkt i kan man si.
Gjest Elastica Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 (endret) Min dypeste medfølelse til deg også. Endret 24. august 2007 av Elastica
Umuriel Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Min erfaring er at fargen falmer ganske fort, men blir sittende i lenge. Den vil nok bli lysere etter noen vask.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Har du vasket håret etter fargingen? De fleste får en del overskuddsfarge som går bort etter vask. Kan også hjelpe å bruke rensesjampo.
Linda644 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2007 Jeg vasket ikkke håret etter fargen.. tok bare i balsam... Takk for svar alle sammen jeg skal vaske håret hver dag fremover nå, selv om det sliter å vaske det ofte. Jeg pleier å vaske det hver 2 - 3 dag. Men nå blir det hver dag i allefall. Jeg visste innerst inne at mørkeblond var best, har ikke prøvd lysebrun på årevis og tok sjansen da den mørke blonde var utsolgt overralt og nå vet jeg hvorfor den var utsolgt. Det er gudsjelov ikke permanent farge.. men avlikevel sitter svart utrolig godt. Jeg håper det virkelig lysner etter vært... jeg skal gi dere tilbakemelding etterhvert
skanky Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Ai, det er bedritent! Jeg kondolerer. Du burde jo egentlig klage! Aldri hørt om noen som har klagd på hårfarge da, men.. vi burde bli flinkere til det! Så får du sikkert refundert pengene også, i det minste. Selv om de egentlig burde spandert en time hos frisøren på deg.
Linda644 Skrevet 25. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. august 2007 Ai, det er bedritent! Jeg kondolerer. Du burde jo egentlig klage! Aldri hørt om noen som har klagd på hårfarge da, men.. vi burde bli flinkere til det! Så får du sikkert refundert pengene også, i det minste. Selv om de egentlig burde spandert en time hos frisøren på deg. Takk Jeg vet, det er flere her inne som opplever at color casting creme gloss er håpløs... også på pakka står det lys brun - men det så ut som mørk brun. Men jeg måtte jo ta den da det sto lyse brun... det står bare at den skal friske opp den gamle hårfargen og den anbefales til hår som er brunt til lys brun. Men hva med hvis ei med brunt hår hadde brukt den, da hadde jo hun også fått svart hår hun også...! så den er i allefall ikke til å stole på! ja vi burde klage, jeg så på den norske loreal siden og det sto bare ett tlf... dumt at de ikke har e -post liker liksom det bedre. Vasket håret i dag 2 ganger... men desverre gikk det bare litt ut og fortsatt svart hår får bare fortsette å vaske det hver dag. Jeg tar i allefall ikke avfarging enda... har hatt slitt hår nesten hele livet og det var nå det var friskt, så jeg venter og håper det går ut.. hvis ikke.. blir det avfarging Takk til alle som kondolerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå