Gjest takkekortskriver Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Vi har tenkt til å sende takkekort til de av våre profesjonelle hjelpere vi synes gjorde en god jobb. Skal vi sende det takkebildet vi bruker til gjester? Eller skal vi ha et hvor det de har hjulpet oss med kommer best fram? Altså nærbilde av buketten til blomsterbutikken, bilde der hele kjolen vises til kjolebutikken, bilde av kaken til konditoriet osv.?
Kristin Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Jeg ville ikke gjort det. Hadde nok brukt det samme til alle.
LukaFrost Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Er det vanlig å sende takkekort til de man betaler for å gjøre en jobb?
Gjest ¤bella¤ Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Er det vanlig å sende takkekort til de man betaler for å gjøre en jobb? Sikkert for noen. Men forstår ikke vitsen. Bildet og kortet går nok temmelig raskt ned i en skuff, eller i søpla.
Branna Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Jeg kommer til å sende takkekort til Brudesenteret for all den gode hjelpenbåde jeg og min forlover har fått der med kjolene våre. Og de tar vare på de takkekortene de får, de har en tavle som de henger dem opp på. De synes sikkert det er koselig.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Vi sendte takkekort med bilde til frisøren og til prestekontoret. Jeg har sett at takkekortene henger på en stor tavle begge steder sammen med flere andre. Jeg synes disse gjorde en veldig bra jobb og det føltes helt naturlig å sende en takk.
naley Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 Skal sende til frisøren. Min faste frisør, de limer det inn i ei bok så andre bruder kan se. Jeg så på bildene for å få tips til frisyre. Bakeren skal få bilde. Der henger bilder i 5-6 år tror jeg. Og glassmagasinet skal få. Sender IKKE til blomsterbutikken, dressutleieren eller de vi fikk maten fra.
♥Mirella♥ Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Vi har tenkt til å sende takkekort til de av våre profesjonelle hjelpere vi synes gjorde en god jobb. Skal vi sende det takkebildet vi bruker til gjester? Eller skal vi ha et hvor det de har hjulpet oss med kommer best fram? Altså nærbilde av buketten til blomsterbutikken, bilde der hele kjolen vises til kjolebutikken, bilde av kaken til konditoriet osv.? Jeg er frisør, og tror vi stort sett får samme bildet som gjestene på takkekortet. Det er sikkert gøy for f.eks blomsterderkoratøren å se bilde av hele deg med kjole, hår, mann og bukett, og ikke bare buketten, siden de allerede vet hvordan buketten så ut. Eventuelt hvis du kan printe ut bilder selv, og det ikke blir noen stor ekstrautgift, kan du jo sende med et nærbilde av det du har fått hjelp til, i tillegg til "brudebildet". Spesielt for oss frisører er jo mye av detaljene bak, man ser ofte ikke så mye av frisyren på bilder som er tatt forfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå