Gå til innhold

bryllup-og selskapsplanlegger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er ei 22 år gammel jente som for tiden jobber som teknisk tegner,men dette er ikke yrket jeg har lyst til å drive med mer enn jeg må. Jeg har utrolig lyst til å jobbe som bryllup- og selskap/festplanlegger.. Er det noen som vet åssen man blir det? Utdannelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke....men jeg har også lyst til å bli dette. Det hadde vært supergøy!!

Skrevet
Jeg vet ikke....men jeg har også lyst til å bli dette. Det hadde vært supergøy!!

Ja,tror det hadde vært helt knall!!!! :hoppe: Så moro at det er flere her inne som har tenkt det samme... Jeg skal prøve å finne litt informasjon i løpet av neste uke. Kan du ikke si ifra om du også finner noe? Eller kanskje vi bare skal starte for oss selv?! :lur:

Skrevet
Ja,tror det hadde vært helt knall!!!! :hoppe: Så moro at det er flere her inne som har tenkt det samme... Jeg skal prøve å finne litt informasjon i løpet av neste uke. Kan du ikke si ifra om du også finner noe? Eller kanskje vi bare skal starte for oss selv?! :lur:

Jeg skal lese litt om hvordan damene i det store utland har klart det :jepp: Skal gi beskjed hvis jeg finner noe. Ja, kanskje det du :lur::fnise:

• 1 måned senere...
Skrevet

hei og hopp dere! hvordan man blir planlegger ja.

man må jo ha sitt eget selskap hvis man vil starte selv. det er enkelt og greit og gratis.

når det gjelder utdannelse har jeg letet og letet med finner ingenting som er direkte knyttet opp mot dette men kan jo være en fordel med kreativ bakgrunn. og erfaring. tror det er veldig viktig.

jobber med å starte dette selv. har også vanvittig lyst til å leve av det. derfor jobber jeg rett og slett gratis med å planlegge brylluper barnedåper o.l for å få mest mulig med kontakter og referanser. Kan også være lurt og ta kontakt med eventbyrå i nærmiljøet og høre om de trenger eksperthjelp fra deg heheh

så er det bare å la jungeltelegrafen gå.

tenk så fantastisk da!! å kunne leve av å planlegge brylluper og eventer ...sukk...

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Marie_*
Skrevet

Dette har jeg også tenkt på:D men jeg er bare 16 år og lurer på hva jeg burde gå på på videregående. Trenger man spesiell kompetanse for å bli selskapsarrangør? høres så utrolig gøy ut! =)

Skrevet

Jeg ville nok gått tegning form farge e,l. Altså en kreativ linje, som samtidig gir deg studiekompetanse. Sånn i første omgan i hvertfall :)

Skrevet

Trenger ingen utdannelse for å være bryllup/selskapsplanlegger. Men jeg ville nok i allefall hatt en bachelor i økonomi/adm dersom jeg skulle drevet som selvstendig næringsdrivende.

Da har dere noe å falle tilbake på og dersom det ikke fungerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...