Gå til innhold

Forelska i ham - eller forelskelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så mange illusjoner om eksen selv om vi slo opp for nesten ett år siden. Illusjonene har begynt å avta, men til tider kan jeg begynne å lengte noe sinnsykt etter ham. I går slo jeg opp nr hans i tlfkatalogen og så han hadde flytta til Bodø og ble grepet av en sterk angst. Jeg savner ham, savner å vite åssen han har det og ikke minst om han har en ny jente.

Jeg er 21 år gammel. Er dette normalt?

Lørenskogjente

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den første store kjærligeheten (er dette kanskje det for deg?) har en tendens til å sette litt større merke enn den "etter forholdene ellers" skulle gjort. Nettopp fordi ting føles litt sterkere når man ikke har vært gjennom det før.

Når det gjelder ekser, så er det som regel en grunn til at det ble slutt. Og det er som regel lurest å se fremover.

Og du er jo så ung at du vil nok møte mange flere flotte menn framover enn du har den minste aning om pr i dag.

Gjest StockDama
Skrevet

helt normalt.

man kommer over det.

Skrevet

Den første store kjærligeheten (er dette kanskje det for deg?) har en tendens til å sette litt større merke enn den "etter forholdene ellers" skulle gjort. Nettopp fordi ting føles litt sterkere når man ikke har vært gjennom det før.

Når det gjelder ekser, så er det som regel en grunn til at det ble slutt. Og det er som regel lurest å se fremover.

Og du er jo så ung at du vil nok møte mange flere flotte menn framover enn du har den minste aning om pr i dag.

Floskeli,floskela! En grunn til at det ble slutt; lurest å se fremover! Jeg kaller det ikke engang etterpåklokskap! Etterpådumhet hadde vært en mer betegnende uttrykk på slike intetsigende råd!

Når det er sagt syns jeg tittelen på innlegget ditt var mer spennende enn selve spørsmålet du stilte konkret!

Kanskje du kan tenke over det og gi oss en tilbakemelding?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...