Gjest Change Skrevet 24. mars 2003 #1 Skrevet 24. mars 2003 Jeg og min kjære har brukt kondom til nå(etter fødsel), men jeg har desverre begynt å reagere på de. Jeg blir sår,og dette varer i flere dager Lurer derfor på dette: er det noe annet,reseptfritt vi kan bruke til jeg får kommet meg til legen? Gruer meg litt til første undersøkelse etter fødselen
Gjest gjest1 Skrevet 24. mars 2003 #2 Skrevet 24. mars 2003 Dere kan jo bytte til latexfrie kondomer. Fås kjøpt på apoteket.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #3 Skrevet 24. mars 2003 Hva med spiral (finnes uten hormoner).
ivanka Skrevet 24. mars 2003 #4 Skrevet 24. mars 2003 Hva med spiral (finnes uten hormoner). ikke akkurat reseptfritt, vel...
Gjest Change Skrevet 24. mars 2003 #5 Skrevet 24. mars 2003 Takk for svar :D Kan jo prøve latexfrie kondomer,men hadde håpet på noe som ga en "natural feeling" Det er vel for mye forlangt. Hormonspiral skal jeg sette inn når jeg endelig får mannet meg opp til å gå til legen...(og den fås kun med resept) Vi får vel nøye oss med alternativ kos så lenge..det er jo morro det og
Edie Skrevet 24. mars 2003 #6 Skrevet 24. mars 2003 Persona er en prevensjonsmetode som måler eggløsning eller noe, og den er uten resept. Men dyr.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå