Gjest ts Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Hei! Vi holder på å pusse opp huset og har nå halveis ferdig med ett at soverommene. Vi har lagt gipsplater i tak og alle fire vegger. Nå er det blitt så ekstremt "hul" lyd i rommet. Høres ut som om vi står i en stor hall. Vil dette bli borte når vi får på parkettgulv, møblene kommer på plass (dobbeltseng, gyngestol, skrivebord)+ bøker, puter og tepper. Om den hule lyden/ romklangen ikke forsvinner; vet noen hva vi har gjort feil? Hva kan vi i så fall gjøre for å bli kvitt det?
¤flicka¤ Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Få inn møbler og tepper så vil det nok bli bedre.
caso Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 Møbler og golv vil ta noe vekk Blir det for ille så får dere bruke noe tepper på vegger. Men det skal jo være sagt, at de fleste tomme rom som er under oppussing høres ut som en svær hall.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Ja, møbler hjelper - og også bilder på veggene osv.
Gjest s.n Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Møbler og gardiner hjelper. Hiver du inn et teppe er du sikker! Vi har plater i alle rom, men er ikke plaget av ekko.
Antoinette Skrevet 25. august 2007 #6 Skrevet 25. august 2007 Å din beskrivelse brakte frem minner fra da jeg renoverte. Det var sånt ekko her at det var nesten skummelt. Men som andre allerede har påpekt, når du får inn møbler, gardiner og ikke minst tepper så blir det bedre.
Gjest ts Skrevet 27. august 2007 #7 Skrevet 27. august 2007 Takk for svar dere. Jeg roet meg litt ned nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå