Lola83 Skrevet 24. august 2007 #1 Skrevet 24. august 2007 Kan man vaske disse lammeullene i maskinen på 30-40 grader med milo?
Gjest Skrevet 24. august 2007 #2 Skrevet 24. august 2007 Dette sto det på ikeas sider.. vedlikeholdsråd: Håndvask, maks 40°C. Kan ikke klorblekes. Kan ikke strykes. Kjemisk rensing, normal. Tåler ikke tørketrommel.
Lola83 Skrevet 24. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2007 Dette sto det på ikeas sider.. vedlikeholdsråd: Håndvask, maks 40°C. Kan ikke klorblekes. Kan ikke strykes. Kjemisk rensing, normal. Tåler ikke tørketrommel. Kool. Tusen takk
Gjest Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Min har vel vært i maskinen en gang.. Eneste var at han ble litt rart etterpå så jeg endte opp med og vete han litt med sprayflaske og føne hehe.. Ikke spør hvorfor, men da ble den bedre enn når detn bare tørka normalt.. Evt heng den med hårene ned når den tørker..
Lola83 Skrevet 25. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2007 Min har vel vært i maskinen en gang.. Eneste var at han ble litt rart etterpå så jeg endte opp med og vete han litt med sprayflaske og føne hehe.. Ikke spør hvorfor, men da ble den bedre enn når detn bare tørka normalt.. Evt heng den med hårene ned når den tørker.. Mjææ..jeg vet ikke helt om jeg tørr jeg, hehe..i hvertfall ikke om de blir rara, da er det jo egentlig best og bare kjøpe nytt Sukk..nok et forbruks-produkt
Gjest Skrevet 26. august 2007 #6 Skrevet 26. august 2007 Jeg syntes den nå er for dyr å kjøpe ny hele tiden.. Men jeg vaska min og den ble super etterpå..
Gjest Elastica Skrevet 26. august 2007 #7 Skrevet 26. august 2007 Mjææ..jeg vet ikke helt om jeg tørr jeg, hehe..i hvertfall ikke om de blir rara, da er det jo egentlig best og bare kjøpe nytt Sukk..nok et forbruks-produkt Hvis du likevel skal kjøpe ny, er det vel verdt et forsøk å vaske den? Da gjør det jo ingenting om den blir ødelagt. Dumt å ikke finne ut om det går helt greit....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå