Gå til innhold

utroskap

Fremhevede innlegg

Gjest susanne
Skrevet

hei,må bare få høre deres mening.

jeg bor på hybel med ei god veninne,ho bodde i byn i fjor der ho var sammen med en.

Det vart slutt når ho flytta hjem pga avstand,men dem vart sammen att i midten av sommer ferien.

i det siste har ein god venn av hos alle tre vert på besøk og sove på rommet hennes,ho sier det er bare vennskap og atte ho aldri villde vert utro mot typen,men det som er atte kan som er vennen våres har sakt til typen min atte dem har gjort litt av hvert inne der.

så er probleme,typen hennes kommer i kveld og jeg vet ikke om jeg skal si det til han eller la vær?

jeg vet jo ikke om det er sant en gang.

jeg har snakka med veninna mi og ho nekter for atte ho ville gjort no sånt.*Ho er litt "laus"*

hjelp meg!

(har ikke lyst til og være den som sladrer,sjønner atte ho bynte så vidt og lokte på hasj,så e tok en tlf til morra hennes.MEN DET VAR BARE FOR Å HJELPE!)

Videoannonse
Annonse
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Du tar en alvorlig prat med henne om det først, og ber henne ta ansvar og fortelle det til typen sin. Du kan evt true med å fortelle det til ham hvis hun ikke er villig til å ta ansvar selv.

Skrevet

Du sitter bare på annenhånds informasjon.

Enkelte gutter har en tendens til å skryte på seg litt. Slett ikke umulig at han kompisen til typen din har dratt en spansk en for å fremstå som en som har draget...

Ikke si noe med mindre du har mer å gå på...

Gjest susanne
Skrevet

ja,er akuratt det som er.

skryting,men er liksom det atte e veit kost ho og er,litt slek som tar hva man får.

og det ser jo ut som dem flørter støtt,så far sjå kost ho blir i kveld.

Skrevet

Får la det være mellom de som det gjelder.. aldri spes popp. at noen blander seg inn i andres business, uansett sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...