Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare jeg som er super fan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEEEEEI!!!! Jeg elsker den gjengen. Spesielt fredagen med oneliner spalten. Gleder meg masse til de kommer igjen. Lastet ned masse podkast og hørte på i ferien hihi :fnise:

Skrevet

Postkasse

Postkasse

Postkasse

Hei, Halvor Meppel heter jeg....

Det må vel være noen flere av dere som får med dere RadioResepsjonen, vel?

Det er jo så utrolig kult!

Skrevet

Høyrte på dette programmet i heile fjor, men i år har eg vore opptatt på jobb når det blir sendt :( Går det endå? Var det ikkje berre i juli?

Eg diggar spesielt når faren til han der frå Stavanger (kva heiter han no igjen??) ringer... :skratte:

Skrevet
Eg diggar spesielt når faren til han der frå Stavanger (kva heiter han no igjen??) ringer... :skratte:

BJARTE!!

Skrevet

Jeg liker det også! :briller:

Skrevet

Ååååååå, jeg elsker de gutta! Hadde noen av dem fridd hadde jeg sagt ja på flekken :fnise: .

Jeg ler meg skakk under hvert program, selv om noe bare er litt dumt - men uansett er de like morsomme.

Jeg hørte det litt på radioen på lørdagens ettermiddagen. Visste ikke at det gikk på radioen igjen. Når går det egentlig?

Skrevet

Det går fredag, lørdag og søndag fra 16-18.

Skrevet

Jeg viste det var flere av oss resepsjonister her inne!

Ler som bare det når faren til Bjarte ringer.

"Mor e død" sær humor, ja....

Skrevet

Har aldri hørt om det. Hvilken kanal er det på? Evt nettradio.

Skrevet

Det er et radioprogram som i hovedsak har ungdom som målgruppe og det er å høre på P3.

Skrevet

Gugla litt og fant det. Har ikke hørt på det, men innser at jeg nok er for gammel.. ;)

Skrevet
Det går fredag, lørdag og søndag fra 16-18.

Takk.

Gugla litt og fant det. Har ikke hørt på det, men innser at jeg nok er for gammel.. ;)

Må du gi deg... ;) Med mindre du er 90 og har mistet all din sans for humor...

*leter etter podcats av Radiorespsjonen*

Skrevet

Da enbefaler jeg andakten på P1 klokken 07. 00 på søndags morgen. Greit program å lytte til mens du koser deg med dosetten din og et glass surmelk.

Skrevet

Tusen takk. *pep hun med skjelvende stemme*

Skrevet

Radioresepsjonen er konge. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...