Gjest Jobber du med dette? Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Jeg er en synsk person som har dette å si om noen av yrkene til de som holder til på KG. De navnene jeg får inn får jeg inn fordi dere har mye energikraft i dere. Med forbehold om feil kan jeg si følgende: Liv jobber som pedagogisk leder i barnehage Angelheart jobber i Telenor SunMei jobber i barnehage Fakse jobber i restaurantbransjen Tweek er servitør men vil bli grafisk designer Scheherazade driver med datateknikk Pax journalist Skravla jobber med regnskap Mysan jobber i klesbutikk Rosenrød er adjunkt Nala webredaktør i bank Væren er førskolelærer Ephemera er kundekonsulent HollyHobbie er ournalist i et nyhetsbyraa Lilith er tegneserieredaktør ringblomst er optikker Murray er journalist Festus er regnskapmedarbeider L@dy jobber med tall tror jeg Bodillen er ungdomsarbeider Frysepulver jobber på skole-SFO tror jeg Catzy er dataprogrammerer Lenemor er hjelpepleier Kreps hjelpepleier på aldershjem Villen er ass butikksjef på rimi Blondie65 jobber med regnskap, men veldig usikker der er jeg Lula jobber i IT bransjen prestekrage er markedskonsulent i en avis Sativa er vernepleier NigoSan er lærer Usikker jobber i bank Aline har jobbet som markedssekretær/annonsekonsulent Hu i Svingen er markedsansvarlig i en butikk Mim er lærer JallaJalla er i rekrutteringsbransjen Kitekatt også i rekrutteringsbransjen tomatMina jobber på Radiumhospitalet Deception er forsker Rannva jobber på hotell men jeg syner ikke helt hva Hera innen forskning og undervisning. mari er grafisk designer Maya76 er sykepleier Lucky117 støttepedagog i barnehage Silmarill er dyrepleier og jobbet tidligere med barn Knurr er pleieassistent Dixie jobber med eiendom Uggla jobber på sykehjem Arwen jobber i klesbutikk som dekoratør Mirabella76 jobber som pedagogisk leder i barnehage Bøllefrøet jobber i butikk mens hun studerer Cr@sh er lærer på vg.skole Snart Medlem er doktorgradsstipendiat innenfor et humanistisk fag. LilleLy er førstekonsulent i staten Lourdes regnskapsmedarbeider *MissS* er kontormedarbeider Monja er renholder Pimbila er ped.leder i bhg 80% stilling Pondusa er ped.leder i barnehage Saeria er student og jobber i næringsmiddelbransjen når hun kan Toro er flyteknikker Chrizzy jobber som oversetter Champagnepikken jobber i kriminalomsorgen Champagnepiken er journalist TineSol er tannlege Tenacle jobber på en institusjon StockDama er arbeidsledig men liker å drive med foto Kykkelokokos jobber med IT Lillebøll jobber som kundebehandler Revenka jobber i Kripos Bellatrix tror jeg jobber som sosionom på en skole (pedagogisk) Væren75 er enten psykolog eller hun jobber med data Elastica trodde jeg jobbet i helsesektoren men det er feil-hun jobber nok som fengselsbetjent, gartner eller kokk tuji jobber som hjelpe”prest” i en kirke Bella jobber som sykepleier mens hun studerer..Hun har nå fått ny jobb Frk Åberg studerer men jobber også på sykehus som hjelpepleier Leya jobber i barnehage Eline jobber innen interiør Taxi jobber i IT bransjen men vil jobbe med noe annet nå Yvocat driver egen frisørsalong Milkyway tidligere telefonselger men vil jobbe med reklame Evelina jobber i barnehage Catgirl har jobbet som assistent på sykehus men studerer nå medisin Pia 080808 jobber på en fabrikk som har med maskiner å gjøre Chiquita jobber i barnehage Nå, stemmer dette? Glad for tilbakemeldinger Har fått noen tilbakemeldinger her allerede. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...20&start=20
LilleKylling Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Kan du fortelle hva jeg jobber med også da?
Gjest Synsk Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Ok! Ingen svarer men disse har bekreftet på personlige meldinger om at jeg har rett, og det har jeg nok Aline Mirabella76 tomatMina Tweek Bella Pax Væren er blitt bekreftet nesten av Aline Bodillen hadde sagt ja før jeg så det NOEN FLERE HER INNE?
Kykkelikokos Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Du har klart meg, men jeg har ved flere anledninger oppgitt hva jeg jobber med, så jeg tviler på at du er synsk bare fordi du vet det
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Jeg har ikke sagt noe her om hva jeg jobber med, så du er god om du klarer å "se" hva jeg gjør
Gjest Bellatrix Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 Du har klart meg, men jeg har ved flere anledninger oppgitt hva jeg jobber med, så jeg tviler på at du er synsk bare fordi du vet det ja, det er merkelig hvor synsk man blir av å lese mange innlegg på et forum. du "synske": utdannelsesmessig hade du rett.
Gjest Synsk her Skrevet 23. august 2007 #12 Skrevet 23. august 2007 ja, det er merkelig hvor synsk man blir av å lese mange innlegg på et forum. du "synske": utdannelsesmessig hade du rett. Jeg kan jo ikke syne alt, men tror det tok deg 6 års studie
Gjest Synsk svarer Skrevet 23. august 2007 #13 Skrevet 23. august 2007 Du har klart meg, men jeg har ved flere anledninger oppgitt hva jeg jobber med, så jeg tviler på at du er synsk bare fordi du vet det Nei det har du faktisk ikke gjort Kykkelikokos, men er glad for at jeg traff rett
Gjest Synsk svarer noen av dem som har Skrevet 23. august 2007 #15 Skrevet 23. august 2007 Trulta er tømrer Lille kylling er hjemmeværende Frøken eple, deg er jeg usikker på men du jobber med ditt eget bryllup Ghost , hva du jobber som PEPPA, det vet jeg vel… Lady M du har i alle fall hatt en jobb for så å studere og falt på en jobb som du ikke studerte til
Gjest Synsk svarer HUI Skrevet 23. august 2007 #17 Skrevet 23. august 2007 Helt feil. Du har jobbet i butikk jo det føler jeg på meg.Kanskje du ikke gjør det nå men...du har gjort og du er flink til Webdesign og er flink til å fikse litt på biler
Gjest Syns så Toro Skrevet 23. august 2007 #18 Skrevet 23. august 2007 Så du var innom Toro og du står oppført. Stemmer det jeg har skrevet ?
Gjest Synsk svarer pepper Skrevet 23. august 2007 #19 Skrevet 23. august 2007 Hva jobber jeg med da? Du er for ny til at jeg kan syne deg, men du er flink med klær og klesvask.
Toro Skrevet 23. august 2007 #20 Skrevet 23. august 2007 Har du ikke motatt personlig melding ? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå