Junebug Skrevet 24. mars 2003 #1 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har til nå stort sett brukt hudpleieprodukter fra parfymerier, mye Clarins og Lancome. Etter å ha lest mye på dette forumet, har jeg tenkt at det sikkert er lurere å kjøpe serier som føres på hudpleiesalonger. Har aldri vært hos hudpleier, men går ut ifra at siden de er utdannet som dette er de flinkere på hud enn ansatte i parfymeriene som ofte ikke har peiling. Jeg har derfor sett litt på Guinot, Dermalogica, MD Formulations osv. Men de lukter utrolig sterkt! Er det andre som har samme erfaring? Venner dere dere til lukten? Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 24. mars 2003 #2 Del Skrevet 24. mars 2003 Hmm, produktene fra Dermalogica og MD Formulations er uparfymerte.... M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 24. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 24. mars 2003 Prøvde lotion fra Dermalogica og den luktet veldig sterkt. Jeg tror de er laget av naturlige produkter som dufter, men at de ikke tilsetter parfyme. Litt klønete skrevet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 24. mars 2003 #4 Del Skrevet 24. mars 2003 Joda, Dermalogica-produktene lukter nok litt av ingrediensene, men det er bedre enn tilsatt parfyme, i det minste. Av såkalt uparfymerte produkter synes jeg de er bedre enn f.eks Clinique, som stinker ekkelt kjemisk. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 24. mars 2003 #5 Del Skrevet 24. mars 2003 Guinot og Decleor er nok en av de seriene som lukter mest. Matis har (etter min smak) gode og moderne lukter, mens Dermalogica er uparfymert. Alle produkter vil lukte, uansett om de er uparfymerte eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 24. mars 2003 #6 Del Skrevet 24. mars 2003 Du kan prøve Babor rene naturlige lukter og føles veldig gode på huden :D Er superfornøyd med de liker heller ikke så mye lukt,men litter det i alle produkter.Men prøv deg frem Mary Chor er og veldi gode produkter ikke så dyre,men lukter litt mer enn Babor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 24. mars 2003 #7 Del Skrevet 24. mars 2003 Det kan være ganske sterk duft av produkter som er laget av plantestoffer ja. Reagerte litt på at du synes det lukter kjemisk av Clinique, Ethereal. Dusjgelèn deres f.eks. er uparfymert, som alle andre Cliniques produkter, men dufter likevel nydelig fra grapefrukt-, lavendel- og andre plante-ekstrakter. Kjøpte nettopp en dusjgelè fra Decleor og ble overrasket over den sterke lukten. Men den inneholder jo 1,5 % eteriske oljer (og parfyme), er nok derfra duften stammer. Enig med deg i at det er bedre at produktene dufter av ingrediensene enn at de er tilsatt parfyme, Ethereal. Det kan bli veldig mange forskjellige dufter etterhvert! De kan krasje litt med hverandre, for ikke å snakke om at parfymen (hvis man bruker det) ikke akurat kommer til sin rett. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 25. mars 2003 #8 Del Skrevet 25. mars 2003 Hei, Petruska, Generelt er jeg vel ganske pysete når det gjelder lukter, og liker stort sett produkter som lukter ganske nøytralt, men ikke uparfymerte.Hos Decleor synes jeg stort sett det meste jeg har prøvd lukter godt, men det er nok smak og behag. Poenget er at duften kommer fra eteriske oljer, og ikke (unødvendig) tilsatt parfyme. Hva er f.eks vitsen med parfyme i sminke? Når det gjelder Clinique, er jeg nok ekstra pysete. Jeg har prøvd mye, men synes produktene lukter ekkelt, til og med kroppsproduktene. Men derimot synes jeg sminken er veldig bra. På kroppsprodukter foretrekker jeg helst ting som lukter lite, slik at duften ikke blir hengende ved, for å unngå kræsj med parfyme osv. Bodylotion o.l i parfymeseriene reagerer jeg lett allergisk på. Av parfymeriprodukter foretrekker jeg Shiseido og Kanebo, mye pga at de ikke dufter altfor sterkt. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå