Gå til innhold

Vi laget avstøpning

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Sandra_*
Skrevet

Min mann har fått en grill i hodet.

Da hevelsen ga seg, fikk han en merkelig fetish:

Å lage avstøpninger av kroppen min.

Han dekker senga med plastik, så la jeg meg nedpå naken og ble smurt inn i vaselin. Så kom gips og armering. Når jeg hadde ligget stille ganske lenge, er formen ferdig.

Det er tidkrevende, men vi har endelig klart å få til hele kroppen min. Fire former falt sammen og en smuldret opp... Men den sjette forma dekker hele kroppen min fra halsen og ned.

Jeg var nummen og kald etterpå, men det var verdt det.

Så fyllte han forma med fugemasse. Med kroppsforma mi i stående stilling, rant overflødig skum ut av halsen.

Vi laget hode til dokka på samme måte, og festet til "utstillingsdokka" med lim. Parykk som ligner håret mitt måtte også på.

Resultatet etter maling, sparkling og pussing er en dokke verdig Madame Tussauds.

Jeg synes han bruker mer tid på å finpusse utstillingsdokka enn han bruker på meg. Selv om vi er 100% like, og jeg har et liv.

Jeg skjønner at han er stolt av skaperverket sitt, den er virkelig vellykket. Men hvordan kan jeg få ham til å skifte fokus? Han har kledd den i mine klær, og man kan nesten ikke se forskjell på den og meg. Han er syk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men du dreit deg ut fort der :) Du sier du var kald når du var ferdig... gips som herder utvikler STERK varme, derfor man aldri tar avstøpninger av mennesker med gips når det er så store områder, men man bruker en avtrykksmasse (feks impregum, alginat osv) som man siden fyller med gips, ETTER at den er tatt av kroppen :)

Gips man bruker for å "gipse" brukne ben er ikke sterkt nok til det dere snakker om :)

Gjest Gjest_Sandra_*
Skrevet

Hva han brukte er jeg ikke sikker på, men antok det var gips. Var i hvert fall kalst.

Gjest Gjest_Sandra_*
Skrevet

Jeg selger ikke den dokka, nei. Den ligner sånn på meg at det er helt nifst. Hvis den skal tilhøre en pervo, så skal det være MIN pervomann.

Har mest lyst til å destruere den. Er redd noen skal kle den naken. Den er så detaljert at da hadde jeg dødd.

Skrevet

Hmmm....selv om jeg ikke helt klarer å se det for meg så tror jeg nok det hadde gått. Jeg holder ofte på med slik gips man bruker til brukne ben, og den er da kald når jeg holder på med det, og tviler ikke på at den kan holde på fugemasse, men hvordan de får det fra hverandre lurer nå jeg på :)

Skrevet

:ler:

en sånn dukke har jeg og hatt, da jeg var russ, vi fikk en sånn dukke av sjefen til ei venninne.

Gjest Den ekte trådstarteren
Skrevet

Linken til den robotdokka ble ikke postet av meg.

Jeg vil ikke poste et bilde av den, av logiske grunner.

Det var vel et troll som prøvde å kapre tråden...

Men spørsmålet har blitt glemt... Hva skal jeg gjøre med en mann som bruker all fritid på å finpusse dokka si? Han burde bruke litt tid på meg.

Skrevet
Linken til den robotdokka ble ikke postet av meg.

Jeg vil ikke poste et bilde av den, av logiske grunner.

Det var vel et troll som prøvde å kapre tråden...

Men spørsmålet har blitt glemt... Hva skal jeg gjøre med en mann som bruker all fritid på å finpusse dokka si? Han burde bruke litt tid på meg.

Hvis du ser sånn ut i ansiktet hadde jeg og brukt mere tid på dukken :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...