Gjest Fjellsippa Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Jeg ble litt inspirert av en annen tråd som sier noe om hvilke butikker dere er skuffet over. Butikker som ikke svarte til forventningene, og hvor dere ikke finner klær som dere ønsker å kjøpe. Da lurer jeg på hvilke butikker dere liker. Hvor finner dere klær med bra passform som dere liker, og da helst ikke i øvre prisklasse. Det må gjerne være butikker i utlandet også. Jeg liker veldig godt en svensk butikkjede som heter Flash. Der finner jeg som oftest noe jeg får lyst på, og prisene her ikke ille. Har funnet disse butikkene i Stockholm. En på Drottninggatan og en i Sturegallerian. Hva med dere? Kom med tips.
Bokormen Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Jeg er veldig glad i NoaNoa, ikke så mye buksene, men desto mer jakkene, kjolene og skjørtene! Ellers liker jeg godt merket Marie Phillipe som de selger på bl.a. Match, også handler jeg noe på HM, bomullsgensere og singletter osv Av undertøysbutikker sverger jeg til She her i Trondheim
Ghost Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Vero moda.. eller heter det ikke det lengre kanskje? Only BikBok H&M Lene V (ja, de har ikke så stort utvalg av butikker her hvor jeg bor... )
Gjest Elastica Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Når jeg ser i klesskapet mitt er det overvekt av følgende merker: Bruuns Baazaar (både drakter, kjoler og topper), By Malene Birger (nydelige bluser), InWear (veldig gode på basisplagg som cardigans, høyhalsere osv.). Når det gjelder jeans sverger jeg til Seven - ingen over, ingen ved siden. Jeg har også noe Tiger, Philosophy og Day. Disse plaggene finnes i mange ulike butikker, men jeg kommer aldri ut av Steen&Strøm andre etasje uten noen poser når jeg er på Oslo-besøk. Liker meg også godt i Skovveien på Frogner.
Gjest Skya Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Jeg handler som regel på Vero Moda, Only, Cubus eller H&M. I det siste har det blitt mest fra de to siste. Synes de har mye fint til en rimelig penge.
Mediocre Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 (endret) Vero Moda Bik Bok H&M Cubus Only Oasis Sportsbutikker (der blir det jo følgelig mest "joggeklær") Utenlandske butikker ja, ikke så mange der: Jane Norman i England Pull and Bear i Spania Endret 23. august 2007 av Mediocre
fashionista Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 Jeg handler mye forskjellige plasser. Men har handlet skoene mine hos Bianco Footwear siden jeg har vært butikksjef der. Klærne handler jeg hos Risøe, Deguy og handler en del på Zara. Ellers handler jeg mye klær i utlandet... :kaffe:
SunC@t Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Handler som oftest på nett, men jeg syns Cubus har blitt mye bedre på klær, undertøy kan jeg handle på Lindex. Ellers hender det Only har et greit utvalg, og av og til H&M.
Latee Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 (endret) Finner en del på H&M (alt utenom bukser), Cubus (gensere og basics) og Bik Bok (topper). I utlandet er jeg fornøyd med d.e.m.o (hoodies, topper og jeans), Aeropostale (basics) og Freemans Clothing (her finner jeg "alt" + sko) Sko på DNA, Bianco, Foot Locker, Underground Station og Din Sko. Undertøy handler jeg på H&M og Victoria's Secret. Diverse merker jeg er veldig fornøyd med: Apple Bottoms, Rocawear, Baby Phat, Akademiks og JLo. Endret 24. august 2007 av Latee
Mona Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 Det blir mye B-Young, deretter Vero Moda. Jeg er veldig glad i Jean Paul, men det handler jeg helst på salg... Da jeg bodde i England for ti år siden, var jeg veldig glad i New Look, men vet ikke om jeg fortsatt hadde funnet klær der .
Gjest Frk Åberg Skrevet 23. august 2007 #12 Skrevet 23. august 2007 Jeg er veldig glad i NoaNoa, ikke så mye buksene, men desto mer jakkene, kjolene og skjørtene! Jeg er også glad i Noa Noa. Har aldri prøvd bukser der, men de ser rare ut. Liker veldig godt skjørtene, kjolene, blusene, genserene og cardiganene. Men det er dyrt for meg da, så handler bare når det er salg. Liker Hennes clothes på H&M. Har også klær fra diverse andre steder, som Mango, Oasis, Vero Moda og andre butikker. Bruker vesentlig mye mer tid på vindsushopping enn faktisk shopping. Og shoppingmulighetene er mye større i Oslo og i utlandet enn det er ellers i Norges land. Syns rett og slett det er mye kjedelige og like klær rundt om, i kjedelig farger. Jeg går både i klær både med og uten farger, men når jeg kjøper noe med farge, så er det viktig at den er i riktig nyanse. En grønn genser er ikke bare grønn. Syns rett og slett fargespekteret er lite gjennomarbeidet mange steder.
Cuba Skrevet 24. august 2007 #13 Skrevet 24. august 2007 Går for det meste i Vero Moda og H&M tror jeg. Noen andre innimellom, men husker ikke navnene en gang! BikBok er jeg skjelden i. Føler det har blitt så "fjortis-butikk", men sikkert ikke helt riktig.
Gjest Yvette Skrevet 24. august 2007 #14 Skrevet 24. august 2007 H&M, BikBok, Vero Moda, ONLY. Av og til Lene V (de har ofte rimelige og fine, feminine jakker).
Gjest Frk. Grønn Skrevet 24. august 2007 #15 Skrevet 24. august 2007 Stort sett er det H&M, Cubus og Vero Moda, og undertøy kjøper jeg stort sett hos Lindex
Gjest Leiababe Skrevet 24. august 2007 #16 Skrevet 24. august 2007 Går mye i H&M, Cubus, Vero Moda/ONLY og noe Carlings og Gina Tricot. I det siste synes jeg også Lindex har blitt litt bedre og er ikke lenger like tantete..
Gjest Catwoman Skrevet 24. august 2007 #17 Skrevet 24. august 2007 Har ingen favorittbutikker lenger egentlig - finner litt overalt. Cubus - de har kommet seg, og blir bedre og bedre synes jeg BikBok - mye fine topper og t-shorter VoiceOfEurope - finner av og til noe topper t-shorter der og Only/veromoda - har tapt seg veldig, men er fortsatt ingen andre steder jeg finner bukser som sitter like pent - bare så synd at de varer så kort tid... b-young og leneV - går ofte dit hvis jeg er på let etter en penkjole, de pleier å ha sånt, men lite annet. JC - hvis jeg skal ha en ny Lee-bukse + at jeg er innom rundt omkring i andre butikker og.
Cuba Skrevet 24. august 2007 #18 Skrevet 24. august 2007 Har ingen favorittbutikker lenger egentlig - finner litt overalt. Cubus - de har kommet seg, og blir bedre og bedre synes jeg BikBok - mye fine topper og t-shorter VoiceOfEurope - finner av og til noe topper t-shorter der og Only/veromoda - har tapt seg veldig, men er fortsatt ingen andre steder jeg finner bukser som sitter like pent - bare så synd at de varer så kort tid... b-young og leneV - går ofte dit hvis jeg er på let etter en penkjole, de pleier å ha sånt, men lite annet. JC - hvis jeg skal ha en ny Lee-bukse + at jeg er innom rundt omkring i andre butikker og. Veldig enig i dette!
Sjokoladebiten Skrevet 24. august 2007 #19 Skrevet 24. august 2007 JC BikBok Carlings H&M Urban Grim Roxy White Water liker mye farger og den sommerlige "surfestilen" du finner på bla White Water, Roxy og Urban. Bik Bok har amnge søte plagg, mens JC (samt Urban) er best på bukser. På H&M er det alltid noe fint
Elodi Skrevet 24. august 2007 #20 Skrevet 24. august 2007 Her hjemme handler jeg for det meste på B-Young,Lene V ,Voice of Europe og iblant et og annet plagg på HM eller Lindex. Men ellers er Stockholm den byen jeg liker best å shoppe i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå