Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Når man legger til en venn på facebook så står det "friend requested" eller noe sånt istedet for "add friend" etterpå. Hvis det står "add friend" igjen senere, betyr det at vedkommene har avslått venne-invitasjonen?
caso Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Kommer litt ann på cookie-instillingen på pc'n din også. Jeg har sett at det står "request friend" enda jeg har de på lista mi, så ville ikke ha for stor tiltro på de greiene der alltid
skrue Skrevet 24. august 2007 #4 Skrevet 24. august 2007 Kommer litt ann på cookie-instillingen på pc'n din også. Tror ikke det. Jeg kan ikke teste akkurat nå men, jeg bruker forskjellige nettlesere og maskiner mot facebook og jeg mener den "husker" slike ting uavhengig av maskin og nettleser. Da kan ikke slik informasjon lagres i cookies.
caso Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Tror ikke det. Jeg kan ikke teste akkurat nå men, jeg bruker forskjellige nettlesere og maskiner mot facebook og jeg mener den "husker" slike ting uavhengig av maskin og nettleser. Da kan ikke slik informasjon lagres i cookies. Sant sant.. godt poeng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå