Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en fyr på jobben som jeg synes er litt kjekk og så er han veldig hyggelig. Pointe er at jeg har sett for meg litt " grisete tanker" :lur:, altså feks sett for meg hvordan han ser ut i boksershorst, hvordan han ser ut når han onanerer, lurt på hvordan det hadde vært om han hadde tatt på meg med de sexy armene mine. Jeg finner mannen med andre ord seksuelt attraktiv. Pointe er at jeg er i et forhold, har drømmemannen og har ingen planer om å ha noe sidesprang, bare så det er sagt. Likevel merker jeg at jeg kanskje får et snev av skyldfølelse eller dårlig samvittighet, rett og slett fordi jeg merker at jeg finner en annen mann seksuelt atraktiv.

Jeg ble derfor sittende på jobben i dag og fundere over dette her med skyldfølelse og kom til å tenke på at man sjeldent hører om menn som uttaler seg om samme fenomenet. At menn får dårlig samvittighet fordi de finner andre kvinner sexuelt aktrative, og kanskje har sexuelle fantasier om disse kvinnene, selv om mennene er i forhold. Dette fikk meg til å undre over følgende: Er det slik at kvinner i større grad får skyldfølelser og dårlig samvittighet når vi oppdager at vi tenner seksuelt på andre menn?? Jeg merker at jeg gjør det, at jeg får litt dårlig samvittighet overfor min kjære. Jeg føler at jeg gjør noe " ulovlig".

Hva tenker dere andre kvinner? Hva tenker dere menn? Får dere menn skyldfølelser om dere fantaserer sexuelt om en kvinne på jobben, veninne av dama, ect?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg får ikke dårlig samvittighet for å fantasere om andre menn/kvinner.

Skrevet

Nei, det kan jeg ikke si at jeg får. Tanken er fri. Så lenge man vet hvor grensene går er jo alt ok.

Skrevet

Nei, jeg forbeholder meg den fulle rett til å fantasere om akkurat hva jeg vil oppe i hodet mitt. :)

Skrevet

nei, jeg får ikke dårlig samvittighet... jeg er trygg på følelsene mine for kjære, så da er det ikke noe problem. det er ikke slik at jeg ønsker å ha sex med noen andre, selv om jeg lurer på hvordan det ville ha vært.

Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet
Det er en fyr på jobben som jeg synes er litt kjekk og så er han veldig hyggelig. Pointe er at jeg har sett for meg litt " grisete tanker" :lur:, altså feks sett for meg hvordan han ser ut i boksershorst, hvordan han ser ut når han onanerer, lurt på hvordan det hadde vært om han hadde tatt på meg med de sexy armene mine. Jeg finner mannen med andre ord seksuelt attraktiv. Pointe er at jeg er i et forhold, har drømmemannen og har ingen planer om å ha noe sidesprang, bare så det er sagt. Likevel merker jeg at jeg kanskje får et snev av skyldfølelse eller dårlig samvittighet, rett og slett fordi jeg merker at jeg finner en annen mann seksuelt atraktiv.

Jeg ble derfor sittende på jobben i dag og fundere over dette her med skyldfølelse og kom til å tenke på at man sjeldent hører om menn som uttaler seg om samme fenomenet. At menn får dårlig samvittighet fordi de finner andre kvinner sexuelt aktrative, og kanskje har sexuelle fantasier om disse kvinnene, selv om mennene er i forhold. Dette fikk meg til å undre over følgende: Er det slik at kvinner i større grad får skyldfølelser og dårlig samvittighet når vi oppdager at vi tenner seksuelt på andre menn?? Jeg merker at jeg gjør det, at jeg får litt dårlig samvittighet overfor min kjære. Jeg føler at jeg gjør noe " ulovlig".

Hva tenker dere andre kvinner? Hva tenker dere menn? Får dere menn skyldfølelser om dere fantaserer sexuelt om en kvinne på jobben, veninne av dama, ect?

Skrevet

Tvert imot. Syns det er et godt tegn oppi bleieskift og temmelig satt rutine, at jeg fortsatt kan snu meg etter et mannfolk.

Apropos så holdt jeg på å frontkollidere (kjørte i 30kmt da) i dag, fordi naboen har fått håndtverkere på besøk. Er jo ikke vant til å se sånt lenger, men der fikk jeg sannelig en solbrun ungguttkropp rett i fleisen i det jeg kjørte ut fra huset. Sukk, en sånn kropp som man ikke får ved å løfte vekter men ved skikkelig kroppsarbeid. Tror jeg snudde meg 3 ganger, så fasinert ble jeg. Og plutselig hadde jeg kursen mot en møtende bil. Ble bomstopp utmed grøfta. :fnise: Men til saken; nei, fikk ikke dårlig samvittighet. Syns det er helt topp å kjenne at jeg lever jeg. Kailln har ikke akkurat vondt av det. :rødme:

Skrevet (endret)
Tvert imot. Syns det er et godt tegn oppi bleieskift og temmelig satt rutine, at jeg fortsatt kan snu meg etter et mannfolk.

Apropos så holdt jeg på å frontkollidere (kjørte i 30kmt da) i dag, fordi naboen har fått håndtverkere på besøk. Er jo ikke vant til å se sånt lenger, men der fikk jeg sannelig en solbrun ungguttkropp rett i fleisen i det jeg kjørte ut fra huset. Sukk, en sånn kropp som man ikke får ved å løfte vekter men ved skikkelig kroppsarbeid. Tror jeg snudde meg 3 ganger, så fasinert ble jeg. Og plutselig hadde jeg kursen mot en møtende bil. Ble bomstopp utmed grøfta. :fnise: Men til saken; nei, fikk ikke dårlig samvittighet. Syns det er helt topp å kjenne at jeg lever jeg. Kailln har ikke akkurat vondt av det. :rødme:

Hehe, hadde ledd hjertelig hvis min sambo fortalte dette til meg. Det er jo prototypen på husmorsdrømmen, - iallefall fra filmperspektiv.

Hadde ikke blitt sjalu :)

Sexuelle fantasier om andre er helt naturlig, og forventer ingenting anna av noen, inkludert meg selv.

Sånn nå i farten, uten å ha analysert det noe mer (will not ever analysere så mye :fnise: ) så tror jeg det er større sjangs å MÅTTE prøve noen andre en gang hvis man fornekter seg fantasien :)

Endret av caso
Skrevet
Sukk, en sånn kropp som man ikke får ved å løfte vekter men ved skikkelig kroppsarbeid. Tror jeg snudde meg 3 ganger, så fasinert ble jeg. Og plutselig hadde jeg kursen mot en møtende bil. Ble bomstopp utmed grøfta. :fnise:

Hihi, morsomt! Det skulle nesten vært forbud mot å kle av seg nær biltrafikk for slike menn!

Ser jeg vakre menn som bergtar meg så bruker jeg faktisk å fortelle det til mann min. Som regel er det en mann på skjermen, en eller annen skuespiller gjerne, så da ser han ikke den helt store trusselen. Hadde det vært naboen hadde han kanskje ikke likt det like godt. Men jeg synes det er greit å være åpen om det; den og den mannen var fantastisk flott, hadde ikke tatt betalt for det jeg...osv. Han selv har et forhold til Rihanna for tiden... Med andre ord ingen dårlig samvittighet her heller.

Gjest Nedfall
Skrevet
Det er en fyr på jobben som jeg synes er litt kjekk og så er han veldig hyggelig. Pointe er at jeg har sett for meg litt " grisete tanker" :lur:, altså feks sett for meg hvordan han ser ut i boksershorst, hvordan han ser ut når han onanerer, lurt på hvordan det hadde vært om han hadde tatt på meg med de sexy armene mine.

Du kunne altså tenke deg en mann som røsker av deg armene dine, og tar på deg med dem ?

:klø: :ler:

Nedfall i det barnslige hjørnet idag..

Skrevet
Du kunne altså tenke deg en mann som røsker av deg armene dine, og tar på deg med dem ?

:hoho:

Skrevet

Damn, at jeg ikke SÅ den :ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...