Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Skal alle dere bruder ha hofteholdere, korsett og full pakke?
LilleSolstråle Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Til bryllusnatta blir det korsett og hele pakka Men på dagen blir det hold-in strømpebukse,og mer har jeg ikke plass til under kjolen
umuligpus Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Til bryllusnatta blir det korsett og hele pakka Men på dagen blir det hold-in strømpebukse,og mer har jeg ikke plass til under kjolen skifter du kjole i løpet av dagen? eller smetter du inn i det lekre undertøyet rett før natta begynner?
*Emma* Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Jeg hadde bare stay-ups og truse og kan rapportere om fornøyd mann Hadde ikke tid til noe skift. Kjolen tok han av
Branna Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 Jeg skal ha korsett på meg hele dagen, fordi det gir litt mer figur, men bruker ikke strømpeholderne som følger med. Skal ha stay-ups, og behagelige hotpants/boxer. Senere på kvelden skifter jeg, tar på penere strømper og strømpeholdere, og trusen skal av! Den er bare i veien uansett Min kjære liker ikke truser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå