Gå til innhold

Benjamin Roberts - brudekjole

Gjest Gjest_helene harefrøken_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_helene harefrøken_*
Skrevet

jeg kommer ikke til å kjøpe en kopi av noe som helst og har kikket rundt på nettet etter kjoler jeg liker. har funnet mange signert benjamin roberts, men dette merket har jeg ikke sett noen referere til.

er det en grunn til det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er noen grunn til det,men dette er et merke som har blitt mye referert til i de engelske bryllupsbladene jeg har kjøpt ihvertfall. Aldri hørt no negativt om BJ :)

Gjest TS harefrøken
Skrevet
Vet ikke om det er noen grunn til det,men dette er et merke som har blitt mye referert til i de engelske bryllupsbladene jeg har kjøpt ihvertfall. Aldri hørt no negativt om BJ :)

takk for svaret!

er det mye fin inspirasjon å hente i de britiske bladene?

Skrevet
takk for svaret!

er det mye fin inspirasjon å hente i de britiske bladene?

Jeg syns absolutt det!! :jepp: Kjøpte alle jeg fant på narvesen jeg. Var i et av de bladene jeg fant ut at hvis jeg bare hadde prøvd den kjolen jeg hadde sett meg ut så jeg visste strl i salong og så bestilt fra nettet,så kunne jeg betalt 6300 (+frakt)istedet for 8500/8900. Men samtidig veldig greit å kjøpe fra salong,for de ordner jo med steaming av kjolen osv. Spora litt av nå,men ja,jeg liker veldig godt de engelske bladene. :tommelsmil: Syns de har masse god inspirasjon,og ofte en del som er litt annerledes. Anbefaler absolutt at du kjøper deg noen av de :jepp: . Glemte forresten å si at salongen bride2bee i London har kjoler fra BR,titta der i går,de har mye fint :)

Gjest Gjest_dharma_*
Skrevet

Jeg hadde kjole derfra og var kjempefornøyd.

Synes de har utrolig mye fint.

Skrevet
Jeg hadde kjole derfra og var kjempefornøyd.

Synes de har utrolig mye fint.

åh, så fint å høre! vil du fortelle meg hvilken modell du hadde?
Skrevet
åh, så fint å høre! vil du fortelle meg hvilken modell du hadde?

Jeg hadde organza 804. Enda finere i virkeligheten enn på bildet på hjemmesiden til Benjamin Roberts.

Skrevet

Må bare si at nr 814 er nyyydelig fra BJ :sjenert:

Skrevet
Jeg hadde organza 804. Enda finere i virkeligheten enn på bildet på hjemmesiden til Benjamin Roberts.

den var nydelig, og jeg kan lett forestille meg at den er enda finere i virkeligheten. jeg syns det er så uotrlig mange fine kjoler der!

Gjest Bride to bee
Skrevet

Jeg har nettopp bestilt en BJ kjole. Jeg har bare hørt positive ting om dette merket - en venninne av meg som giftet seg i fjord hadde også dette merket. Men erfaringsmessig er kjolene mye finere i virkeligheten enn på bildet, det erfarte ihvertfall jeg. Her er min kjole, nr: 915: http://www.benjaminroberts.co.uk/something_different.htm

Hva syns dere? Jeg skal ha den i Ivory farget. Den har et orgaza printet stoff med roser over hele kjolen i en sølvskimmer farge, helt nyydelig..! :)

• 2 år senere...
Gjest Gjest_olivia_*
Skrevet
jeg kommer ikke til å kjøpe en kopi av noe som helst og har kikket rundt på nettet etter kjoler jeg liker. har funnet mange signert benjamin roberts, men dette merket har jeg ikke sett noen referere til.

er det en grunn til det?

Je ha kjøpt mei kjole fra der, glede mei tell å bruken. Han er nederlansk. www Benjamin Roberts.nl Lykke tell! Kjæmpe korslig dame på Majorstua som selger kjoler ta hæn! modellen min hette BJR 666

Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt Benjamin Roberts kjole og er superfornøyd. Prøvde litt forskjellige kjoler i forskjellige salonger, men aner ikke hvilke merker de var. Så bilde av kjolen i katalogen etterpå, og det ligner ikke i det hele tatt. Hvem hadde trodd at det var så store forskjeller. Glad jeg ikke bestemte meg for kjole basert på et bilde, slik som en må gjør på feke Ebay. (men der er det jo forsåvidt billigere, og en tar ikke de stooore sjangsene..)

Iaf; jeg er strålende fornøyd, og gleder meg til å bruke den. :)

Skrevet
Je ha kjøpt mei kjole fra der, glede mei tell å bruken. Han er nederlansk. www Benjamin Roberts.nl Lykke tell! Kjæmpe korslig dame på Majorstua som selger kjoler ta hæn! modellen min hette BJR 666

Benjamin Roberts er nok engelsk, men de har butikk i Nederland og New Zealand også.

Gjest *Lykkelig=)*
Skrevet
Jeg har nettopp bestilt en BJ kjole. Jeg har bare hørt positive ting om dette merket - en venninne av meg som giftet seg i fjord hadde også dette merket. Men erfaringsmessig er kjolene mye finere i virkeligheten enn på bildet, det erfarte ihvertfall jeg. Her er min kjole, nr: 915: http://www.benjaminroberts.co.uk/something_different.htm

Hva syns dere? Jeg skal ha den i Ivory farget. Den har et orgaza printet stoff med roser over hele kjolen i en sølvskimmer farge, helt nyydelig..! :)

Håper du har prøvd kjolen først bare!? Den var kjempelekker! =)Med sånne store og tunge kjoler med mye stoff så bør man helst ikke kjøpe uten å prøve fordi de rett og slett kan se stygge ut på. Det erfarte jeg - de kjolene jeg syntes så penest ut og som jeg ville prøve var rett og slett kjempestygge på, og satt utrolig dårlig, mens kjolen eieren anbefalte til meg og som jeg ikke synes så så veldig fin ut, var kjolen jeg og forloveren min begynte å gråte av fordi den var så nydelig på! Så er mulig å bli lurt! Håper uansett at for dem som bestiller uten å prøve først lykkes med kjøpet ;)

Skrevet

Hei!

Er det salonger i Norge som fører dette merket? :)

Skrevet (endret)

Ja, jeg prøvde i alle fall BJ kjoler i bodø :Nikke:

Også er jeg ganske sikker på at jeg prøvde på en i trondheim også..

Endret av eleit
Skrevet

Noen som vet om det er salonger i østlandsområdet som fører merket? :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Diin på Majorstua i Oslo

Eden Brud på Grünerløkka i oslo

Christiane Brudesalong på Tjøme

Romeo & Julie i Asker

Gjest 2010-brud
Skrevet

Er det noen som vet om Benjamin Robert-kjoler selges på Sørlandet/Kristiansand?

Har funnet drømmekjolen i nr. 2063 :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...