Gjest Cathena Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Hvor lang tid tar det før det kommer i posten?
Gjest sdfdf Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Hvor lang tid tar det før det kommer i posten? tok meg 9 dager (inkl. 2 søndager). bestile samtidig for under 200 kr og den pakken brukte 7 dager.
Gjest Cathena Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 tok meg 9 dager (inkl. 2 søndager). bestile samtidig for under 200 kr og den pakken brukte 7 dager. Ok, det var ikke så stor forskjell! Så det var bra.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Eg bestilte varer på søndag, og fekk det laurdagen etter. Det var ei sending under 200,- og ein over 200-, Eg måtte betale kr.152,- på posten når eg henta vara, men det ser ut til at eg får refundert beløpet frå Strawberrynet. Eg sende kopi av kvitteringa på mail mandag kveld, og tysdag hadde eg fått svar om at pengane kom inn på konto innan ei veke eller to. Dette går mykje raskare enn eg hadde venta.
Gjest gjest_nina Skrevet 25. august 2007 #5 Skrevet 25. august 2007 du siste gjest: vedr refusjon; oppga du ordinært kontonr i bank til strawberrynet? jeg har hentet varer og betalt kr 310 i mva/gebyr. skulle svært gjerne hatt de pengene igjen, men har vært usikker på om de kanskje gis som "tilgodelapp"??? kan du si litt mer om hvordan du gjorde dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå