Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Hei har dere opplevd å ikke få tilbakemelding på meldinger? hvordan tolke det? jeg spurte en fyr jeg roter litt med, hvorfor han vil ha kontakt med meg, og han har ikke svart, det var i går jeg sendte den.Er han for feig til å si hva han mener eller hva? Han bruker av og til å ikke svare meg :gråte: Hva hadde dere skrevet?
caso Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 (endret) Det kan jo bety haugevis av ting.. Kanskje han var opptatt med noe, og glemte å svare på meldingen? (det skjer meg stadig vekk, jeg leser mld men skal svare etterpå, - og kommer på meldingen 2 dager etterpå etc) Ellers hadde jeg nok tenkt "huhh??" hvis noen hadde sendt meg en slik melding Spør om han har lyst å finne på noe, ikke om en analyse på hvorfor han vil finne på noe Det får dere ta etter hvert Endret 23. august 2007 av caso
mamut75 Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Enig med han over her , spør om å finne på noe helt konkret . Hvis han ikke svarer da er det vel mye som kan tyde på at han kanskje ikke er så interessert .
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Han sa hei, jeg sa hei! Hvordan tolker dere dette! Det er vel og merke gratis å poste på KG, men tatt i betraktning så hjelpeløs du er så ville jeg i din naivitet ringt enav disse 37;kr/minutt spåkonene og spurt dem! Du vet aldri, kanskje du treffer på en genuin tåkesynt som kan guide deg i riktig retning!
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 ville du tenkt huhh?? men, jeg vet da for søren ikke helt hva fyren vil, jeg må jo få vite om han bare er ute etter en ting, men jeg fv¨år jo ikke noe svar! Men jeg skal prøve å spørre om han skal finne på noe, men jeg mener, interesserte folk pleier da å svare på meldinger, hvis han hadde skrevet, hadde jeg aldri glemt å svare!
mamut75 Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Menn er ikke damer og de tenker ikke likt . Mange av dem kommuniserer ikke hvis ikke det er noe konkret de skal oppnå eller de har en helt bestemt informasjon de skal overbringe . Jeg har vært borti menn som feks ikke svarer på meldinger eller mails før de har et konkret svar tilbake . For en mann har jeg inntrykk av at det er totalt meningsløst å sende en melding hvor de svarer at de ikke vet . SOooo send melding med et konkret forslag som er ekelt for ham å svare ja eller nei på .
Gjest Verdens verste husmor Skrevet 24. august 2007 #7 Skrevet 24. august 2007 (endret) ville du tenkt huhh?? men, jeg vet da for søren ikke helt hva fyren vil, jeg må jo få vite om han bare er ute etter en ting, men jeg fv¨år jo ikke noe svar! Men jeg skal prøve å spørre om han skal finne på noe, men jeg mener, interesserte folk pleier da å svare på meldinger, hvis han hadde skrevet, hadde jeg aldri glemt å svare! Vet du ikke at det er en fordel å snakke sammen ansikt til ansikt, eller over telefon? Da ser du ansiktet, eller hører stemmen til den du snakker med, og vet om noe er alvor eller ikke. SMS er ok til korte beskjeder og hilsener, ikke til alvorlige samtaler og diskusjoner. Still ham det samme spørsmålet ansikt til ansikt neste gang dere møtes, så skal du nok se at du får et svar. Endret 24. august 2007 av Verdens verste husmor
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 JA, TROR nok du har rett, får prøve det ut da......
caso Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 (endret) ville du tenkt huhh?? men, jeg vet da for søren ikke helt hva fyren vil, jeg må jo få vite om han bare er ute etter en ting, men jeg fv¨år jo ikke noe svar! Men jeg skal prøve å spørre om han skal finne på noe, men jeg mener, interesserte folk pleier da å svare på meldinger, hvis han hadde skrevet, hadde jeg aldri glemt å svare! Jeg hadde sagt "huhh??" ja.. Eller jeg kunne jo svart det som jeg normalt vil tenke: "Hei! Du jeg er ikke sikker på hva jeg vil - får ta det som det kommer. Kanskje vi kan gifte oss en dag. Eller kanskje jeg bare syns du egner deg til sex. Eller kanskje det viser seg at du er komplett idiot. Hvem vet, vi får se" Det blir et helt feil spørsmål å stille en du dater.. de fleste holder alle muligheter åpne, intill de eliminerer seg selv. Sex er det siste som blir eliminert. PS. Du får ikke vite om han er ute etter kun en ting, hvis du spør om det. Det er noe du finner ut av på væremåte og oppførsel, ikke kommuniserer ut av en person. Dessuten, menn som er ute etter stort sett en ting, gir ganske greit inntrykk av akkurat det som oftes, - før man har sex. Det er så mange kvinner som er ute etter kun en ting også, så er ikke så vanskelig å finne en "artsfrend". Litt mer ukomplisert. Endret 24. august 2007 av caso
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #10 Skrevet 27. august 2007 ja, det var kloke ord....jeg tror han tenker nettopp sånn j, tror han ble litt sånn huhh? da jeg skrev den meldingen, og jeg ringte ham på lørdag, så sa jeg at: vil du ikke ha mer kontakt, du svarer ikke på mine meldinger? da sa han: hva behager? Lurer på hva han la i det.Jeg er så mye å reiser sa han. Og så spurte han hvor jeg var, men da ble jeg litt sur, jeg synes han er så kvalm, så dette er ikke typen for meg i hvertfall, så jeg sa at: skal bare ha det litt morsomt, kanskje vi snakkes en dag. Har bestemt meg for ikke ha mer kontakt, tror ikke vi har noe bra kjemi, og jeg forstår meg ikke på ham.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #11 Skrevet 27. august 2007 altså, jeg sa at jeg skulle ut å ha det litt morsomt....
Gjest Pax Skrevet 27. august 2007 #12 Skrevet 27. august 2007 jeg spurte en fyr jeg roter litt med, hvorfor han vil ha kontakt med meg, og han har ikke svart, det var i går jeg sendte den. Øøøhm. :klø: Hvorfor spurte du om det? Jeg tror ikke det var et sjakktrekk å spørre om. 1: Han er kanskje ikke klar over hva han vil enda, ved å spørre tvinger du fram et svar som kanskje ikke blir positivt om han føler seg presset 2: Du virker usikker, evt. virker som du har lav selvtillitt (skriver virker, er ikke sikkert at det stemmer) Kanskje han må tenke seg litt om før han svarer.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #13 Skrevet 27. august 2007 ja, det var vel ikke et sjakktrekk, forstår det, hva tror dere han tenjker hvis jeg ikke gir lyd fra meg eller tar noe kontakt nå da, jeg vil ikke ha mer med han å gjøre, jeg føler det er det riktige, jeg blir bare usikker ved å ha kontakt med ham, vil ha en som er sikker på hva vil med meg, ikke ha kontakt med en som tror han kommer til å like meg bedre fremover....
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #14 Skrevet 27. august 2007 jA har nok litt lav selvtillit, men nå tør jeg i hvertfall å si hva jeg mener, det gjorde jeg ikke før, nei må sette hardt mot hardt, tror ikke på å vente og se hva han bestemmer seg for, bortkasta tid det, spør du meg.
Gjest Pax Skrevet 27. august 2007 #15 Skrevet 27. august 2007 (endret) Det tar tid før følelser utvikles, det pleier vanligvis ikke skje med en gang. Min erfaring, i alle fall. Endret 27. august 2007 av Pax
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #16 Skrevet 27. august 2007 ok, nå har vi hatt kontakt i 2 måneder da, så du mener han vil være slik at han plutselig svarer på meldingber og ringer når han har fått følelser for meg? han kunne jo ha sagt noe til meg, jeg aner ikke hva han tenker, det må han forstå selv, eller i det minste svare på noen meldinger, vi blir jo ikke kjent da, hvis jeg ikke får tak i fyren....
Gjest Pax Skrevet 27. august 2007 #17 Skrevet 27. august 2007 Jeg er glad for at jeg ikke er mann. Siden vi kvinner/jenter oppfører oss ofte rart, og det kan være vanskelig å tolke/forstå. Når jeg tenker meg om, forstår jeg ikke kvinner selv en gang, og jeg ble ikke klokere av å lese denne tråden.
Gjest Frøken Titt Skrevet 27. august 2007 #18 Skrevet 27. august 2007 ok, nå har vi hatt kontakt i 2 måneder da, så du mener han vil være slik at han plutselig svarer på meldingber og ringer når han har fått følelser for meg? han kunne jo ha sagt noe til meg, jeg aner ikke hva han tenker, det må han forstå selv, eller i det minste svare på noen meldinger, vi blir jo ikke kjent da, hvis jeg ikke får tak i fyren.... Misforstår jeg nå, ang at han ikke har svart deg på to måneder? Hvis det har gått to mnd uten særlig respons burde du skygget banen for en liten stund siden syns jeg.. :klø:
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2007 #19 Skrevet 27. august 2007 joda vi har kontakt jevnlig, snakket sammen hver uke, det er bare det at siste uken, etter at jeg sendte den meldingen, at han har ikke har svart noe særlig... det har til tider gått nesten to uker, før han gir lyd fra seg, alltid jeg som må skrive melding først, og så ringer han meg opp..........
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #20 Skrevet 31. august 2007 Skal jeg glemme hele fyren, eller sende en siste melding? hva synes dere? jeg er heeelt forvirret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå