Gå til innhold

Sex og fedme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Trenger none ærlige svar her helst fra noen mannfolk.

Jeg skal treffe igjen en fyr som jeg ikke har sett på et par år, vi hadde en liten flørt og sex en gang da.

Siden den gang har jeg gått opp ca 20 kilo i vekt. Tror dere han fremdeles har lyst å ha sex med meg???

Vi har snakket om å bli sammen, vil dette bli et problem tror dere?

Jeg har sagt til han at jeg har gått opp noen kilo (men ikke hvor mye), han sier det ikke betyr noe, men jeg er usikker...........

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_petter_*
Skrevet
Hei!

Jeg skal treffe igjen en fyr som jeg ikke har sett på et par år, vi hadde en liten flørt og sex en gang da.

Siden den gang har jeg gått opp ca 20 kilo i vekt. Tror dere han fremdeles har lyst å ha sex med meg???

Jeg har sagt til han at jeg har gått opp noen kilo (men ikke hvor mye), han sier det ikke betyr noe, men jeg er usikker...........

hallo hallo...

Jeg tror du skal treffe han jeg, du har jo ingenting å tape på det. Han sier jo at det ikke betyr noe så da får du stole på hans ord. Du kan jo nevne det igjen i en eller annen sammenheng at du har gått opp 20 kilo for å skjekke reaksjonene hans.

Alle er forskjellige ,kanskje han liker deg enda bedre nå?

Skrevet (endret)
Hei!

Vanskelig å gi et 100% rett svar her da :)

Kommer ann på hvordan fyren tenker.. og hvordan type person han er.

Er han en rolig sofasitter og ikke en typisk playboy, så har det antagelig fint lite å si. Og omvendt andre veien.

Sa du at du hadde lagt på deg i en bisetning sånn helt til sist, eller tidlig i samtalen? ;) Det er litt avgjørende..

Uhøffelig å "ombestemme" seg for noe slikt...

20 kg kan du jo også ha lagt på deg pent.

Var du radmager tidligere, er 20 kg ikke mye å snakke om. Var du lubben tidligere, så vises det jo også tilsvarende mer. Kroppen fordeler jo fett forskjellig etter hvor det trengs når man er mager, og mer på enkelte steder når man har for mye.

Ser du skriver "sex og fedme" som tittel her, men det er jo forskjellig definisjon på hva som oppleves som fedme og ikke hos hver enkelt :)

Endret av caso
Skrevet

Skjønner veldig godt at du engste seg for dette, men jeg tror at hvis det var virkelig et problem for han, så hadde han funnet på noen unnskyldning for å treffe deg. De fleste mannfolk er ikke opptatt med slik.

Og jeg er veldig enig i det caso har skrevet ;)

Skrevet

Ja ok da , så er jeg ikke mann !

Alt avhenger jo egentlig av hva slags preferanser han har i forhold til kvinnekroppen .

Noen menn liker tynne damer ,andre liker damer som har litt ekstra - men jeg har iallefall aldri fått inntrykk av at menn er veldig snevre i preferansene sine i forhold til damer .

Tenk hvis han syntes du egentlig var litt tynn sist feks ?

Bare en måte å finne det ut på og det er å treffe ham :)

Skrevet

Kanskje mannen har lagt på seg han også? ;)

Hvordan det går er helt avhengig av grunnene til at han liker deg. Hvis det er personligheten din han falt for så behøver ikke noen ekstra kilo bety noe. Hvis han falt for utseendet ditt så vil det ha større betydning, men om det er tilfellet er kanskje ikke den mannen noe å samle på.

Jeg tror det har mye å si hvordan du oppfører deg når du treffer ham. Om du ikke viser tydelige tegn på at du er flau over disse ekstra kiloene og skal unnskylde deg hele tiden for det så går det mye bedre. Hvis du møter ham med normal selvsikkerhet, er smilende og glad og fokuserer på at du er glad du møtte ham igjen så vil ikke ha tenke så mye på at du har lagt på deg.

Du skal også være klar over at menn er mye mindre flinke til å oppdage forandringer på mennesker (lagt på seg noen kilo, brukt make-up, forandret frisyre, nye klær etc.). Dette har nok mange kvinner ergret seg over når de har forsøkt å overraske mannen sin ved å forandre på seg. Han legger ikke merke til det.

Hvis mannen liker det han ser så er han fornøyd uavhengig av hva som har vært før. Så mannen tenker at hun ser fin ut uten å reflektere at hun nå bruker make-up eller har kjøpt nye spennende klær.

Så bare kom som du er og ikke tenk på vekten din i det hele tatt. Da er det nok en stor sjanse for at han ikke gjør det heller. :)

Du bør også være klar over at mange menn foretrekker kvinner som ikke er veldig tynne. De liker litt å "holde i" for å si det på en dum måte. Kvinner som ikke er veldig tynne får mer kvinnelige former og mange menn synes det er attraktivt. Såfremt kvinnen ikke er så stor at digre valker tyter ut foran buksen så kan hun se veldig fin ut allikevel.

Mange fyldige kvinner er veldig flinke til å kle seg på en måte som gjør at man ikke fokuserer på vekten hennes. De som tabber seg ut er de som går i altfor trange klær slik at det er uungåelig å legge merke til at det tyter ut noe her og der.

Så jeg tror at det viktigste for deg er å møte ham og være komfortabel med situasjonen din. Hvis du viser at du trives i hans selskap så vil han trives i ditt selskap også og da er litt ekstra vekt ubetydelig. Men om du er nervøs og usikker på situasjonen så vil han føle det og han kan tolke det som at du kanskje ikke liker ham så godt. Han vil ikke kunne vite at du er usikker på grunn av vekten din.

Det er mange kvinner som er fyldige som har draget på menn og det er nok fordi de ikke tenker på vekten sin og er seg selv hele tiden. Menn tiltrekkes av kvinner som er fornøyd med seg selv og utstråler glede. :)

Skrevet

Uten din høyde og før/etter-vekt, er det vanskelig å svare på.

Om du var kjempetynn før, og er litt høy, har det nok ikke så mye å si, om du er lita, og var lubben før også (og nå må jeg være ærlig og svare det JEG tenker, det er ikke sikkert han tenker likt), ville jeg nok tenkt meg litt om.

Jeg ville følt meg litt lurt inn i en date, om jeg fikk høre at noen hadde gått opp "noen" kilo, så var det 20. 20 kilo er ganske mye, prøv å bære 40 pakker smør i en ryggsekk for å få et bilde av det.

Jeg hadde nok ikke gjort noe stort nummer ut av det, men jeg tror det hadde blitt med den ene daten. Selvsagt hadde det ikke vært noe i veien for å være venner, men for min del liker jeg at kjæresten min tar vare på kroppen sin.

Det er ikke sikkert at han tenker i nærheten av hvordan jeg gjør, så ikke ta noen sorger på forskudd, men vær realist. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...