Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 jeg har oppdaget at mange menn nærmest bosetter seg på toalettet, sitter der inne og leser blader leeeeeeeenge Hva er egentlig vitsen? Lei av mas fra kona kanskje-eller...?
AlmaCity Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Slapper mer av, og har ikke fokusen på at de må trøkke kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Jeg vet i hvertfall hvorfor jeg sitter lenge på do. Jeg har nemlig en bestemt oppgave jeg er der for å gjøre, og jeg går ikke igjen før den er fullført. At jeg noen ganger leser på do, kommer av at jeg kjeder meg. Jeg kunne tatt med PC, TV, modellflybygging eller strikking istedenfor, men det er liksom så mye enklere med et blad eller en bok.
Leo Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 De har rett og slett alenetid der inne! Jeg leste en undersøkelse, husker desverre ikke hvor, som viste at jo mer åpen boligen var, f.eks. med åpen kjøkkenløsning, allrom etc., jo mer tid tilbrakte menn på toalettet. For mange er det vel det eneste stedet de kan låse seg inne, være alene og med god samvittighet si at de ikke vil bli forstyrret. De færreste tar vel også telefonen når de sitter på do. Jeg kan ikke si annet enn at jeg forstår dem, så her er doen kjøpt for å være god å sitte på og det står en stor kurv med bilblader ved siden av
Gjest Gjest_dodraugen_* Skrevet 24. august 2007 #5 Skrevet 24. august 2007 Mannen min klarer ikke gå på do uten noe å lese. Noen ganger farer han rundt i huset, vill i blikket, på jakt etter lesestoff til doen. Og så sitter han der minst 30 minutter.
Toro Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Det beste er når man kan sitte over .. til neste gang.. :lese:
Gjest bada Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Det beste er når man kan sitte over .. til neste gang.. :lese:
Toro Skrevet 24. august 2007 #9 Skrevet 24. august 2007 skjer det ofte Toro æh.. nei. Men jeg har stadig vekk noe lesestoff i handa når jeg skal på do.
milla-mor Skrevet 24. august 2007 #10 Skrevet 24. august 2007 jeg skjønner ikke helt, jeg... hverken jeg, eller kjæresten, tilbringer masse tid på do. man går jo først når man må? man tenker vel ikke "nei, nå er det på tide å kvitte seg med middagen", for så å sitte der til oppdraget er utført? har jo så klart lest lignende tråder før, men jeg skjønner ikke bæret... er det bare jeg som ikke klarer å gå på do på kommando?
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. august 2007 #11 Skrevet 24. august 2007 Ja min mann bruker iallefall 30 min på do! Jeg gjør bare det jeg skal gjøre jeg, så er jeg ferdig. Mens de sitter og venter og venter.. :ler2 Min type bruker å spille på mobilen:
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2007 #12 Skrevet 24. august 2007 Dersom drittlukt i kombinasjon med lett lesing er å foretrekke fremfor en dialog med ;(sett inn det som passer..... ;gullet, kjæresten,kjerringa,f...a), tror jeg det er på tide og la drømmen om Harley eller strikkemaskin i luksusmahogny ta førersetet i livet!
Gjest Catwoman Skrevet 24. august 2007 #13 Skrevet 24. august 2007 er det bare jeg som ikke klarer å gå på do på kommando? Det er jo akkurat fordi man ikke klarer det da, at mange sitter lenge på do. Man kan kjenne at man må på do uten at det kommer med en gang, ihvertfall gjelder det for ganske mange- så sitter man og leser litt eller noe annet, for å slappe helt av - og da kommer det.
Gjest Nedfall Skrevet 24. august 2007 #14 Skrevet 24. august 2007 Det er jo akkurat fordi man ikke klarer det da, at mange sitter lenge på do. Man kan kjenne at man må på do uten at det kommer med en gang, ihvertfall gjelder det for ganske mange- så sitter man og leser litt eller noe annet, for å slappe helt av - og da kommer det. At folk er så stressa at de ikke klarer å drite, når de er trengt, høres litt merkelig ut ? Ok, kan jo være treg avføring eller noe, men da burde man kanskje røre litt mer på seg ?
Leo Skrevet 24. august 2007 #15 Skrevet 24. august 2007 Dersom drittlukt i kombinasjon med lett lesing er å foretrekke fremfor en dialog med ;(sett inn det som passer..... ;gullet, kjæresten,kjerringa,f...a), tror jeg det er på tide og la drømmen om Harley eller strikkemaskin i luksusmahogny ta førersetet i livet! Bare vent til du har hatt stress og mas på jobben 10 - 12 timer om dagen i 20 år og samtidig heimen full av unger, bikkjer, svigermødre og masete kjærester/kjerringer i de samme årene. Det er ikke så vanskelig å forstå at en stille stund på toalettet fortoner seg som dagens høydepunkt spør du meg!
Gjest Jenna88 Skrevet 24. august 2007 #16 Skrevet 24. august 2007 Da jeg og eksen bodde på folkehøgskole sammen satte han seg på do i eviiiigheter heeele tiden. Det var vanvittig irriterende.
Gjest MrsP Skrevet 25. august 2007 #17 Skrevet 25. august 2007 Det beste er når man kan sitte over .. til neste gang.. :lese:
Gjest Catwoman Skrevet 25. august 2007 #18 Skrevet 25. august 2007 At folk er så stressa at de ikke klarer å drite, når de er trengt, høres litt merkelig ut ? Ok, kan jo være treg avføring eller noe, men da burde man kanskje røre litt mer på seg ? det er ikke så uvanlig det - det er ihvertfall årsaken til at mange sitter og leser på do.
Gjest Bris Skrevet 25. august 2007 #19 Skrevet 25. august 2007 Sambo`n min gjør det for å slappe av tror jeg.. Han har med seg kaffe,snus, blader, mobil og setter på musikk. Ble litt forundra over det første gangen, så ut som han skulle flytte inn dit.. Han har fast tid på døgnet han gjør dette.. rare mannen..
Gjest Neria Skrevet 25. august 2007 #20 Skrevet 25. august 2007 Eg kan sitte lengre på do enn kjæresten min, og eg leser også blader eller bøker der inne. Fins vel fleire jenter/kvinner enn berre meg vel? Jeg sitter også og leser på do, Glow. Mannen min syns at jeg er utrolig treig, han er kjapt ferdig bestandig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå