katta23 Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Kjøpte en mp3 spiller hos Atet Data & Import for noen mnd siden, av type iPod- liknende sort spiller. Den første jeg hadde sviktet og slo seg av selv. Sendte inn denne og fikk byttet til en ny. Den neste sviktet også pga at jeg ikke kunne fylle musikk nok til å ta opp all lagringskapasiteten på spilleren. Også denne fikk jeg byttet. Nå har jeg fått en ny, som er på samme måten, jeg får ikke inn mer enn 700 MB og spilleren tar 2 GB. Jeg har prøvd å få kontakt med selgeren, men han verken svarer på mail eller telefon. Makan til useriøs selger altså! Så jeg sendte enda en mail i dag med beskjed om at jeg tar kontakt med Forbrukerrådet om jeg ikke får svar nå. Jeg har krevd pengene tilbake. Har ikke jeg rett til å få pengene tilbake når jeg har fått to nye spillere fra denne bedriften, og ingen av dem har virket? Jeg kommer i hvert fall aldri til å kjøpe noe som helst fra Atet Data og Import mer, når de er så useriøse som de er.
Bobeline Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Jeg mener du har rett til utbedringer to ganger, som bytte eller reparasjon. Den tredje gangen kan kjøpet heves.
skrue Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Jeg ville i utgangspunktet være veldig skeptisk til en butikk som selger spillere det nesten ikke er mulig å få informasjon om på nettet ellers. Antar det dreier seg om import fra Kina av varer som er dårlige etterligninger av kjente varemerker. Om spilleren ser ut slik det vises i på hjemmesiden så nærmer det seg piratkopiering av design.
katta23 Skrevet 23. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2007 Jeg ville i utgangspunktet være veldig skeptisk til en butikk som selger spillere det nesten ikke er mulig å få informasjon om på nettet ellers. Antar det dreier seg om import fra Kina av varer som er dårlige etterligninger av kjente varemerker. Om spilleren ser ut slik det vises i på hjemmesiden så nærmer det seg piratkopiering av design. Jepp, er nok en etterlikning av Apples iPod. Fikk endelig kontakt med selgeren etter å ha ringt og fått 3 ganger mobilsvar. Fikk beskjed om å sende tilbake spilleren så skulle jeg skrive hvor mye jeg betalte og så sku jeg få pengene tilbake. Kjøpte denne via auksjon på QXL. Aldri mer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå