Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har nettopp møtt en fyr, eller for et par mnd. tilbake, hadde dere jenter likt at en mann skrøt av hva han tjente for noen år tilbake? da tjente han veldig bra, han var full da han sa dette men... og så var han så gjerrig at da vi skulle ta taxi til ham, så fikk han MEG til å betale, det var andre gangen det skjedde, så da sa jeg: tjener ikke du ganske godt da? du kan vel betale litt taxi du og kanskje? uten å være frekk da, jeg klarte ikke å holde meg, hva hadde dere sagt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skryt er ikke attraktivt, jeg liker ikke mennesker med altfor høyt ego.

Skrevet

I utgangspunktet hadde jeg nok ikke opplevd det som skryt at han fortalte hva han tjente for noen år siden. Han var sikkert stolt av det, og det syns jeg må være lov. At han lot deg betale taxien derimot, får meg til å tenke på en gjerrigknark, (mye verre enn skrytepave hehe) og det hadde ikke jeg orket å være sammen med. Synes det var bra du sa som du gjorde.

Bare for nygjerrighets skyld.... Hva svarte han?? hehe

Skrevet

he he han var litt brisen eller full? så han bare nikket litt på hodet, akkurat som han tenkte ja da , ja da. Da tenkte jeg: herregud, han er søren meg litt for rar for meg, he he han er en type som jeg forstår er singel, hvis det er sånn han er mot folk.Det sier seg vel selv at jeg har kkuttet ham ut, sier ting og holder det ikke, har ikke svart på mine meldinger heller, jeg spurte om hvorfor han vil ha kontakt med meg,....tror han bare ute etter en ting, han er vel for feig til å svare...... :kjefte::lete:

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet
he he han var litt brisen eller full? så han bare nikket litt på hodet, akkurat som han tenkte ja da , ja da. Da tenkte jeg: herregud, han er søren meg litt for rar for meg, he he han er en type som jeg forstår er singel, hvis det er sånn han er mot folk.Det sier seg vel selv at jeg har kkuttet ham ut, sier ting og holder det ikke, har ikke svart på mine meldinger heller, jeg spurte om hvorfor han vil ha kontakt med meg,....tror han bare ute etter en ting, han er vel for feig til å svare...... :kjefte::lete:

Han hørtes kjent ut. Heter ikke tilfeldigvis Bjørn vel?

Ikke for det. Finnes vel fler av den typen der.

Skrevet (endret)

Hadde vel ikke skrytt av at jeg tjente bra, nei ;)

Kan si at jeg "tjener da så jeg har mitt", men ikke så mye mer aktivt enn som så :). Nå sjekker jeg ikke lengre da, men kan ikke si at jeg ser for meg det som et godt sjekketrisk?

Endret av caso
Skrevet

bare til å jatte med og virke som at du blir såå begeistret. da har du ham kjapt i din hule hånd.

Gjest Nedfall
Skrevet
Skryt er ikke attraktivt, jeg liker ikke mennesker med altfor høyt ego.

:sur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...