Gjest Deception Skrevet 23. august 2007 #1 Skrevet 23. august 2007 Jeg regner meg selv normalt sett for å være passelig oppegående når det gjelder hvordan jeg skal kle meg (og ikke), men det er alltid interessant å vite om andre har noen forslag en ikke har tenkt på selv. Meg: Medium høyde (167cm), spinkel/tynn (53kg), brede skuldre, veldig spinkel i overkroppen under brystet, 65/70C i BH, relativt smal midje, men ikke så veldig markert, smale, relativt rette hofter, men muskuløse armer, bein og rumpe pga. trening gjennom mange år. Jeg tror selv jeg har ganske OK proporsjoner, og ingen spesielle "problemområder", men allikevel er det enkelte antrekk jeg føler meg "finere" i, som for eksempel rette, vide dressbukser som sitter relativt lavt på hoftene, koblet med en smal overdel, eller uniformen min; smale jeans, helst i mørk blå, med t-skjorte og cardigan. Jeg bruker stort sett sko med hæler. Forslag? jeg foretrekker enkle plagg uten for mye pynt og fjas. Det er jo enkelte her inne som er så flinke. :smile:
Gjest Elastica Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Jeg synes det høres ut som du kan kle deg i hva som helst! *komplimenterer*
Gjest Deception Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Jeg synes det høres ut som du kan kle deg i hva som helst! *komplimenterer* Takk for den! Men som alle andre har jeg mange panikk-plagg. Før brukte jeg for eksempel aldri v-hals eller andre utringninger, fordi jeg har ganske lang, tynn nakke, og følte at det fikk meg til å se ut som en sjiraff. Og flate sko til skjørt som rekker meg midt på leggen, ser heller ikke videre elegant ut, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå