Gå til innhold

Favorittplagget ditt i sommer

Anbefalte innlegg

Gjest Elastica
Skrevet

Hva har vært favorittplagget/plaggene dine i sommer?

Jeg har lagt min elsk på tre kjoler, som har dekket utrolig mange anledninger.

To ulike jeans forklekjoler, variert med underkjole, singlet under, belte/ikke belte og sko. Jeg kan til og med gjøre hagearbeid med disse.

En sort kjole med blondekant nederst fra InWear. Den har jeg brukt både til finere anledninger med gullsko og -veske, og mer casual med flate ballerina.

Ellers er det ikke til å stikke under en stol at jeg elsker å iføre meg Birkenstock sandaler hjemme (madrid) og var glad for å få tak i et par i sort lakk i Danmark. Da kan jeg variere mellom sort, champagne og sølv. Med så usexy sko er man virkelig nødt til å gjøre det man kan for å glamme de opp litt. :ler:

Og dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min favoritt i sommer er ett kakifarget skjørt fra Greenhouse, med perlebroderier i livet. Går til kneet, er litt ballongformet, og sitter perfekt. Stoffet er lett og nydelig, og det passer godt både til ballerinasko i gull, hawaianas og sandaler med høy hæl :)

Skrevet

Gummistøvler. Og det verste er at det ikke er tull. :tristbla:

Skrevet

En omslagskjole (favoritt fasong for meg) jeg kjøpte på salg på Cubus for 70 kr!! :)

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg skulle akkurat til å si det samme - og regnjakke.

Men vi hadde da fint vær i juni og da bodde jeg i noen knelange bukser jeg har kjøpt.

Gjest Elastica
Skrevet

:ler: Ja, ikke sant?

Jeg har kjøpt kjempefine Ilse Jacobsen i militærgrønt som jeg gleder meg til å ta på. Passer perfekt til den innsvingede oilskinnjakken som er et nødvendig onde om høsten på mine trakter.

Skrevet

Jeg har hatt mye glede av en sort enkel sommerkjole fra H&M som bare kostet 98 kr, men den satt bra og kunne dresses opp og ned med tilbehør. Så den er jeg glad jeg kjøpte. Ellers har jeg brukt en gul singlet fra BikBok med blonder og sølvtråder mye, og den er enkel men likevel ganske pen pga detaljene. Den kostet mer enn hva jeg vanligvis bruker på en singlet men den var verdt det sånn sett. Er også lykkelig for at jeg gikk til innkjøp av flipflops i strå som er gode og elegante, kjøpte de i gull, sølv og brunt.

Gjest Gjest_Yvette_*
Skrevet
Ellers er det ikke til å stikke under en stol at jeg elsker å iføre meg Birkenstock sandaler hjemme (madrid) og var glad for å få tak i et par i sort lakk i Danmark.

Bor du i Madrid? :o

Min favoritt i sommer har vært en svart, kort bomullskjole med korte ermer. Kjøpt på H&M ungdomsavd.

Skrevet

Jeg har forelsket meg i en mørk blå shorts med sølvknapper fra Cubus, har bare tatt på strømpebukse på kaldere dager.

Støvlene har og blitt hyppig brukt, må være sommerens beste kjøp. ;)

Gjest puselabb
Skrevet

Mitt favorittplagg denne sommeren har vært en svart kortermet tunika-topp i bomull.

Gjest Elastica
Skrevet
Bor du i Madrid? :o

Ha ha,nei, men jeg ser at det raskt kan misforstås. Klønete setning. :sjenert:

Det var Birkenstock modell Madrid, jeg mente. Burde skjønt at ikke alle har oversikt over Birkenstock-linjen.

Skrevet

Hadde 3 kjoler som har vert min favoritt i sommer.

Skrevet

Levis 515 capribukser.

Brun lintunika fra Ralph Lauren

Vid hvit tynn bomullsskjorte/tunika med ståkrage i tynn bomull, kjøpt på Lindex til halv pris av halv pris = 50 kroner.

Skrevet

Litt forskjellig :

Sorte jeans

Hvit shorts m høyt liv fra Ichi

Hvit bluse fra vero moda

Hvit tunika fra BikBok

Rosa topp/tunika fra BikBok

Brune stretch jeans

Og så gullskoene mine fra DinSko, og strikket trøye fra Voice of Europe :rødme:

Skrevet

To kjempesøte kjoler fra VeroModa i sånn "blonde- og småblomstret-stil" som jeg fant i akkurat passe størrelse til lille meg på bare 154 cm og litt for lite på sidebena. Luftige og behagelige når luften har vært så tung og varm og fuktig som denne sommeren.

Når luften har blitt mer enn bare "fuktig" :regn: har denne jakken fra HH gitt meg mye glede. Er vel et av de dyreste plaggene jeg noen gang har kjøpt meg, men helt klart verdt pengene! Den holder deg både varm og tørr når det regner, men også behagelig avkjølt uten å bli klam dersom solen skulle titte frem mellom skurene. Eeeeeelsker Helly Hansen :hjerter_rundt:

Skrevet

De plaggene som ble for store :)

Skrevet

Jeg har ofte trosset været og tatt på meg tights og korte kjoler i ulike fasonger i sommer. Har blant annet en kort mønstret tettsittende kjole fra Hennes og Mauritz som er en nyere favoritt og en blå kort bomullskjole i såkalt A- fasong fra samme butikk. Deilig å gå i, og ser nokså fresht ut også.

Gjest Vampyra
Skrevet

Min største favoritt er en sort skjortekjole fra HM med sorte tights under.

Ellers har det gått mye i jeans med sort tunika kjøpt i London.

Og jeg er veldig fornøyd med Viking støvlene jeg kjøpte... :regn:

(merkelig så mye sort jeg har brukt i år!)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har stort sett bodd i H&M Sqin jeans, sammen med favorittskjorta, en kortermet, rutete skjorte fra Carlings med puffermer. Bunnfargen er hvit, og rutene er i rødt og lys lilla.

Jeg har også gått endel i et kort, svart omslagsskjørt fra Cheap Monday, samt en svart shorts med gullknapper som jeg kjøpte til overpris i panikk en dag.

Skrevet

Jeg brukte mine tynne t-skjorter i stretch MYE i sommer. Ofte sammen med en svart vid kortbukse i bomullsjersey eller hva det nå heter. God plass til magen :) Resten hviler i skapet til neste år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...