Bentebent Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Jeg har lastet ned Flåklypa med Norsk tale, og siden samboeren min er Engelsk og ikke forstår Norsk så god enda vil jeg legge til Engelsk tekst. Er det noen som vet om dette er mulig med Nero 7 (nyeste versjon) Jeg har tekst filen...må bare finne ut hvordan jeg legger den til i Nero
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Du har ikke med allverdens info da ? Er det f.eks en isofil som inneholder video_ts og audio_ts kataloger ? Er det en helt ordinær DVD (iso) du har lastet ned, vil det vel ofte være engelsk tekst på den i tillegg til norsk tekst, uansett, her er en oppskrift på hvordan du legger til undertekst på DVD plater. For å teste om du har norsk/engelsk tekst på filmen du lastet ned, kan du jo mounte den med f.eks daemon tools, og bruke ettellerannet dvdavspiller program til å spille den av med (f.eks WinDVD). Kan du velge undertekst der, vil det nok funke om du brenner den ut også.
Bentebent Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2007 Jeg har lastet ned Flåklypa med Norsk tale. Det er en .AVI fil. Subtitle filen er en .SUB-fil (engelsk tekst! ikke norsk) Jeg er ganske grønn når det kommer til slike ting. Er ingen isofil eller video_TS som jeg kan se. Kun de to filene: .avi og .sub Jeg får til å spille av filmen med engelsk tekst i VLC media player, men jeg vil ha det på en DVD så jeg kan se filmen på TV i stede for på datan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå