Lalique Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Vært i bursdagsselskap i kveld og skal i et nytt et i morgen. Spiste normal porsjon med middag, forsynte meg med et frodig stykke ostekake, ett like frodig stykke marsipankake, 2 vestlandslefser, hadde hånda mi oppi sjokoladeskåla flere ganger og følte ikke at jeg forsaket NOE. Resultatet? Jeg er METT, men har ikke overspist. Når man tillater seg selv det man har lyst på misyter man behovet for å "angripe" maten og spise til man får vondt. Lykkelig og mett Lalique finner senga nuh :juhu:
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 Det er FANTASTISK å kunne spise normalt etter å ha slitt! Etter ett års spisevegring, overspiste jeg flere ganger i uka i et år (Eller to? Jeg husker ikke.), men la ikke på meg mer enn 13 kilo, siden jeg kompenserte med å underspise de gangene jeg klarte å kontrollere meg. Denne enten/eller-holdningen gjorde at jeg ALDRI klarte å kose meg med mat, siden jeg enten slukte den uten å tenke meg om til jeg vred meg i smerter, eller spiste et par desiliter ris da jeg var "flink". Nå overspiser/sluter jeg aldri mer, selv om jeg noen ganger spiser både litt mer og litt mindre enn "normalt", og jeg nekter meg heller ikke det som er godt. Vekten har slått seg ned på et sted jeg liker, jeg er en million ganger gladere, og selv om mat nok fremdeles interesserer meg litt mer enn de fleste, funker jeg helt fint. Dette har vart i over to år, så det betyr vel at jeg er frisk? Hurra for oss! :D
Gjest Kristin_ Skrevet 24. august 2007 #3 Skrevet 24. august 2007 What she said. Jeg blir fremdeles like happy når jeg har vært i besøk uten å føle det som om jeg kommer til å eksplodere Om du ikke har hatt symptomer i over to år vil jeg vel tørre å påstå at du i hvertfall har sykdommen under kontroll, og at du da mest sannsynlig har funnet noe som fungerer for DEG. Hvis du fortsetter sånn kan vi jo satse på at du aldri blir plaget med det igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå