Gjest Fjellsippa Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Da jeg var på taxfreebutikken på Garderemoen for noen dager siden ble jeg fristet til å kjøpe en flaske talcum/pudder med duft av engelsk lavendel. Fin flaske, men hva skal jeg bruke det til? Jeg bruker vanligvis ikke talc, så nå vet jeg egentlig ikke hva jeg skal bruke det til. Flasken er jo fin til pynt, men.... Noen forslag?
Parfumfreek Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Er litt gammeldags med talcum tror jeg, var mye mer utbredt før. Jeg har aldri hatt det, men det brukes vel for å absorbere fuktighet - Under armer, føtter og under puppene (hvis man har svææære )
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 23. august 2007 #3 Skrevet 23. august 2007 Jeg kjøpte et produkt som heter Balla Powder for et par dager siden, etter at jeg så en sak om det på dingz.no Bestillte det egentlig mest for tull, men det funker faktisk veldig bra Kanskje ikke så relevant for dere damer, men sikkert en morsom (og faktisk praktisk) gave til kjæresten! Syns spesielt det var deilig når jeg kjører bil, er ute og sykler, osv.
Flua Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Bestillte det egentlig mest for tull, men det funker faktisk veldig bra Til hva da?
kitekatt Skrevet 23. august 2007 #5 Skrevet 23. august 2007 (endret) Til hva da? hehe...på bjellene tenker jeg jeg har brukt det på føttene hvis jeg bruker skinnsko, og mellom lårene hvis det er veldig fuktig og varmt og jeg går i skjørt. pga. gnissing som kan gjøre at jeg blir sår. Også under brystene..(og de er ikke svæææære, men det hjelper i ekstrem fukt/ varme) Bare i syden der det kan være høy luftfuktighet, trenger ikke det hjemme Endret 23. august 2007 av kitekatt
Gjest Fjellsippa Skrevet 23. august 2007 #6 Skrevet 23. august 2007 Takk for svar alle samme. Jeg kjøpte det mest for at flasken var fin, og for at det luktet lavendel. Tror nok at det får stå mest til pynt, men mot klamme føtter kan det kanskje hjelpe.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 23. august 2007 #7 Skrevet 23. august 2007 hehe...på bjellene tenker jeg Stemmer det Kjøpte det forresten her om noen lurer.
Flua Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Jeg burde jo ha skjønt det når produktet heter Balla Powder..... Seriøst........jeg hadde ikke klart å slutte å flire hvis min mann kom hjem med talkum på balla.......men, det er sikkert......behagelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå