sipius Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Jeg og kjæresten min har dype følelser for hverandre. Men nå plutselig ser det ut som om det kan bli slutt, og jeg er fortvilet, for jeg klarer ikke å se at jeg får et lykkelig liv videre uten henne! Jeg har så lyst til å gjøre et eller annet for å virkelig vise hvor mye jeg elsker henne! Hun er i en vanskelig situasjon. Vi har hatt et avstandsforhold i 1,5år nå. Det går ikke så bra med studiene hennes, og hverdagen hennes er ikke så lystig, bortsett fra når vi er sammen. Hun er ikke fornøyd med seg selv, til tross for alle komplimenter jeg gir henne så ofte jeg får anledning! Grunnen til at hun kanskje drar er at jeg oppførte meg feil på byen sist helg. Jeg sjekket ikke, flørtet ikke, men danset mye med alle damene i lokalet (ifølge vennene mine). Jeg skammer meg over min oppførsel. Og første anledning når vi snakket sammen fortalte jeg henne at jeg hadde oppført meg slik og at jeg skammet meg (det var vanskelig å beskrive, så hun måtte stille meg en del oppfølgingsspørsmål for å få det ut av meg). Hun er den eneste for meg, og den jeg virklig kan bli lykkelig med! Men det finnes andre kvinner i verden, og hun blir så sjalu hvis jeg er i nærheten av noen. Det er viktig å stole på hverandre når man er langt fra hverandre det meste av tiden. Men hvilken mann har aldri latt en tanke gå til andre? Konflikten vi har nå, er samme tema som andre konflikter vi har hatt før. Hva skal jeg gjøre? Hvordan skal jeg få henne tilbake? Hvordan kan jeg oppnå lykken? Skal jeg kjøre til henne der hun er sammen med familien (3 timers kjøring)? Skal jeg komme uanmeldt? Skal jeg ta meg fri fra den viktige jobben min for å dra? Skal jeg sende henne noe? Det vi har mailet og sms-et de siste dagene har kun vært negativt (dra til helvete), bortsett fra et "mye fint i denne mailen, men må tenke" og "ja, vi bør møtes". Trenger hjelp. Skulle ønske hun var like fornøyd og glad i seg selv som jeg er i henne. Er jeg en drittsekk som hun heller bør være foruten?
Sans Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Jeg kan godt forstå at hun er skuffet. Men hvis du ikke gjorde annet enn å danse, ville ikke jeg personlig sett det som en grunn til å avslutte et forhold. Avstandsforhold er vanskelig, dette spiller sikkert inn for henne også... Jeg vet i alle fall hva som hadde gjort meg glad hadde jeg vært i hennes situasjon: Dra til henne slik at hun forstår hvor viktig hun er! Hvis dette er dama du vil ha, ta en dag eller to fri fra jobben og dra. NÅ. Det mener nå jeg.
Gjest StockDama Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Bare dra til henne om du tror det kan hjelpe, ta fri en dag fra jobb, menneh....ikke nevn til henne at du tok fri fra "den viktige jobben" din, da får du det til å høres som om dette handler om deg.
Tinelise Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 avstandsforhold er vanskelige. jeg synes ikke personlig du har gjort noe galt om du danset med andre jenter, men d er jo slik som bare er opp til kjæresten din hvordan hun føler ang d. d er hennes meninger og følelser du bør ta hensyn til. jeg tror ikke dette er nok til at d skal bli slutt mellom dere, men jeg tror du trenger å gi henne litt ekstra oppmerksomhet nå siden ting er som de er. tror ikke dette hadde vært så big deal for henne om d ikke hadde vært d for deg. d virker mer som om siden du skammer deg over d du gjorde, så er hun sikker på at d du gjorde var galt. jeg ville fortalt henne at jeg kom på besøk. 3 timer er ikke så langt, så d klarer du fint. men jeg ville ikke kommet på besøk og bedt om unnskyld for hvordan jeg oppførte meg. kom på besøk og fortell henne hvor mye du setter pris på henne og hvor glad du er i henne. d er d som teller. men vær oppmerksom på hennes ønsker om hun ikke vil du skal danse med jenter i fremtiden. hvis d er d som skal til for at dere skal ha d bra sammen er d jo ikke så mye du må gi opp. når d kommer til hvor fornøyd hun er med seg selv tror jeg ikke d er annet du kan gjøre enn å fortelle henne hva du synes om henne til enhver tid. jeg var veldig usikker på meg selv og heller misfornøyd med meg, men jeg har hatt noen snille kjærester som til slutt har fått meg på nye tanker med å si mye snilt lykke til til dere to! håper d går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå