kitekatt Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Capture R60/80 First Wrinkles Smoothing Eye Cream eller denne Capture R60/80 Bi-Skin Wrinkle Eye Cream Og hva synes dere?
kitekatt Skrevet 26. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. august 2007 Capture R60/80 First Wrinkles Smoothing Eye Cream eller denne Capture R60/80 Bi-Skin Wrinkle Eye Cream Og hva synes dere? dytter
Saeria Skrevet 26. august 2007 #3 Skrevet 26. august 2007 Har ikke prøvd de, men har en fra Exuviance som jeg er nøgd med. Den er lett, gir godt med fukt og trekker fort inn. Drøy er den også. Denne er det: http://www.skinstore.com/store/product.asp...&prodID=591
Miss-X Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Capture R60/80 First Wrinkles Smoothing Eye Cream eller denne Capture R60/80 Bi-Skin Wrinkle Eye Cream Og hva synes dere? Jeg bruker den øverste ( First Wrinkles Smoothing Eye Cream ) og er kjempeførnøyd med den. Er 27 år og har ikke fått rynker enda, men vil helst ikke ha det heller..
Gjest Gjest_Kitekatt_* Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Jeg bruker den øverste ( First Wrinkles Smoothing Eye Cream ) og er kjempeførnøyd med den. Er 27 år og har ikke fått rynker enda, men vil helst ikke ha det heller.. Jeg kjøpte meg nr. 2 og må si jeg liker den veldig godt Angrer ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå