Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt regnkåpe i Bergen? Jeg vet om Ilse Jacobsen på Bystasjonen og butikken som ligger ved siden av pelsbutikken ved Vektertorget. Men fins det noen andre? Har Twisted flyttet?
Mediocre Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Hvor har de Ilse Jacobsen på bystasjonen? Twisted har flyttet, mener de er i nygårdsgaten nå, nedenfor Vektertorget og Godt Brød?
Mediocre Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Der er i nygårdsgaten ja! Link 10 % studentrabatt også..Hm.. kanskje jeg må ha meg en tur
Gjest Borghild Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Må da finnes regnkåper, frakker, jakker, hatter osc overalt i en by som Bergen!
Mediocre Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Må da finnes regnkåper, frakker, jakker, hatter osc overalt i en by som Bergen! Utsolgt! Jeg vet ærlig talt ikke, har ikke sett sånn kjempemye etter det da. Men ikke funnet det på type Vero Moda, Only, H&M, Lindex.
Gjest Blondie65 Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Sol & Regn på Galleriet (vegg i vegg med Body Shop). Ute i Gågaten - litt forbi Dromedar - ligger det en forretning som heter Yr - hun syr regnkåper. Men de koster jo ... ahem ... litt mer. Ellers er det jo disse gørr kjedelige Helly Hansen greiene da - Aksdal i Muren har de - der hvor gågaten begynner. Tror også en del av disse kjerringforretningene har det - Emil f.eks.
Gjest Borghild Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Utsolgt! Jeg vet ærlig talt ikke, har ikke sett sånn kjempemye etter det da. Men ikke funnet det på type Vero Moda, Only, H&M, Lindex. Dæggern! Har det regnet ekstra mye i år da eller? Trodde Oslo var verst på regn i år jeg.
Gjest Blondie65 Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 Ilse Jacobsen ligger på samme side som Accesorize men en etasje lenger opp ... tror jeg (finner du Kapp Ahl så gå videre forbi og inn i den andre delen av Bystasjonen over broen - eller så er det en etasje lenger opp. Visste ikke at de hadde regnkåper.
Gjest Blondie65 Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Dæggern! Har det regnet ekstra mye i år da eller? Trodde Oslo var verst på regn i år jeg. Vi hadde en nydelig periode fra slutten av mai til ca 1. juli. Etter det har det regnet frem til Mandag denne uken (skolestart vet du, slår ikke feil). Nå har vi nydelig vær som bare det.
Mediocre Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Var innom Twisted i dag, men de hadde ikke IJ. Hadde en del andre regnkåper, men jeg synes de var litt for lange og formløse, i tillegg var det feil stoff (jeg vet hva jeg vil ha! ).
Gjest *Snart medlem* Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 (endret) Aksdal, har to utsalgssteder - i Muren (mest barne/arbeidsregntøy), og på hjørnet av Strandkaien/C.Sundtsgt (finere saker). Edit: og jeg så også i går at det var en fin regnjakke på en utstillingsdukke på Sundthuset, så de selger tydeligvis regntøy der også. Sol og Regn på Galleriet har også regntøy. Endret 23. august 2007 av *Snart medlem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå