kitekatt Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 på pakken. gyldenbrun (farge marocco), ble tilnærmet svart. det er greit, jeg kler det også, men det var jo ikke det det egentlig skulle bli da. Nå var det Schwarfkopf Country Colors...jaja
Banshee Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Kjenner til den der, ja... Skulle farge håret mørkebrunt, og svart ble det. Det som er så dumt er at svart ikke går ut så fort.
kitekatt Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2007 Kjenner til den der, ja... Skulle farge håret mørkebrunt, og svart ble det. Det som er så dumt er at svart ikke går ut så fort. ikke sant. heldigvis er jeg mørk i utgangspunktet da, så jeg kler det også. men jeg var nesten blond akkurat nå (hadde bleket litt9 så ble forskjell, ja
Gjest Elastica Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Det er grunnen til at jeg farger håret hos frisøren. Min dypeste medfølelse.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Min dypeste medfølelse her også Kjenner til problemet ditt. Jeg anbefaler til alle som vil ha brunt til mørkebrunt hår: Bruk mørk blond eller lys brun. Da blir håret mørk brunt. Kjøpte meg nylig farge fra Color casting creme gloss fra loreal. Det er lyse brun... de hadde ikke mørk blond igjen. Det er lenge siden jeg har brukt lyse brun - så jeg håper det ikke blir svart - for da blir jeg grusomt blek og fæl. Er opprinnelig rødtopp. Det er bra det ikke er permanent da
kitekatt Skrevet 22. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2007 (endret) Min dypeste medfølelse her også Kjenner til problemet ditt. Jeg anbefaler til alle som vil ha brunt til mørkebrunt hår: Bruk mørk blond eller lys brun. Da blir håret mørk brunt. Kjøpte meg nylig farge fra Color casting creme gloss fra loreal. Det er lyse brun... de hadde ikke mørk blond igjen. Det er lenge siden jeg har brukt lyse brun - så jeg håper det ikke blir svart - for da blir jeg grusomt blek og fæl. Er opprinnelig rødtopp. Det er bra det ikke er permanent da jepp jeg vet egentlig det, men det var så mange som var mørkere enn denne igjen, og den var faktisk en av de lysest brune...jaja Ingen krise skjedd. Varer 6-8 uker bare også. Greit jeg skal til syden snart da og få litt farge på huden. hjelper det legger til: Og Casting er helt håpløs så den har jeg helt sluttet å bruke for mange år siden. ALLE brune varianter der ble nesten svarte på meg :S Endret 22. august 2007 av kitekatt
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #7 Skrevet 22. august 2007 Det er ikke lurt å farge håret med mørke farger når en har bleket håret. Det er ikke mye overskuddsfarge i håret ditt nå da? At det blir bedre etter et par dager. Jeg bruker også country colors og har aldri endt opp med svart hår til tross for at jeg har prøvd diverse brunfarger, mulig det er fordi jeg har rødskjær i håret.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #8 Skrevet 23. august 2007 Blir lett svart når jeg bruker mørkebrun farge, men hvis jeg bruker gyllenbrun eller brun blir det rødskjær og det kler jeg hvertfall ikke... Har mellombrunt/kommune naturlig. Hva skal man gjøre for å få det mørkebrunt??? Har prøvd hos frisør, ikke noe rødt sa jeg, men rødskjær ble det...
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #9 Skrevet 23. august 2007 Blir lett svart når jeg bruker mørkebrun farge, men hvis jeg bruker gyllenbrun eller brun blir det rødskjær og det kler jeg hvertfall ikke... Har mellombrunt/kommune naturlig. Hva skal man gjøre for å få det mørkebrunt??? Har prøvd hos frisør, ikke noe rødt sa jeg, men rødskjær ble det... Bruk mørke blond eller lysebrun - da blir det mørkebrunt Bruk aldri en mørk brun farge - for da blir det svart - heller ikke en farge som er gylden. Men med mørke blond eller lysebrun fungerer det, tror det er trygt å gjøre det hjemme. Du kommer til å få en mørk brun farge. Lykke til!
Gjest Deception Skrevet 23. august 2007 #10 Skrevet 23. august 2007 Har prøvd hos frisør, ikke noe rødt sa jeg, men rødskjær ble det... For å motvirke rødskjær i brunt hår, kan du bruke en kur eller glansvask med sølvpigmenter, av den typen beregnet for blondt hår evt. grått hår. Jeg kler bare kalde bruntoner, og brukte en slik glansvask (Color Fresh fra Wella, husker ikke fargenummer), etter anbefaling fra frisøren, og det hjalp bra.
Amused Skrevet 23. august 2007 #11 Skrevet 23. august 2007 legger til: Og Casting er helt håpløs så den har jeg helt sluttet å bruke for mange år siden. ALLE brune varianter der ble nesten svarte på meg :S Samme her, jeg er også ganske mørk, men har likevel funnet en favoritt i Casting lmørk blond (!), da blir håret helt passe mørkebrunt
kitekatt Skrevet 23. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. august 2007 Det er bedre nå, nå er det mørk brunt med litt rødskjær i sola og egentlig ganske pent Står til øyebrynene mine ihvertfall,..hehe
Gjest heiiii<3 Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Min dypeste medfølelse her også Kjenner til problemet ditt. Jeg anbefaler til alle som vil ha brunt til mørkebrunt hår: Bruk mørk blond eller lys brun. Da blir håret mørk brunt. Kjøpte meg nylig farge fra Color casting creme gloss fra loreal. Det er lyse brun... de hadde ikke mørk blond igjen. Det er lenge siden jeg har brukt lyse brun - så jeg håper det ikke blir svart - for da blir jeg grusomt blek og fæl. Er opprinnelig rødtopp. Det er bra det ikke er permanent da hei! har intest rødt hår selv... har kjøpt country color mellombrun (60)... har bare lyst og prøve en gang... og vedlig lyst til å få tilbake rødfargen igjen... er det noen med rødt hår som har prøvd den og fått orginalfargen 100% tilbaket???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå