Gå til innhold

Yves Rocher Riche Crème (Velgjørende nattkrem mot rynker)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde bestilt to dusjsåper og noe annet småtteri fra Yves Rocher og fikk pakken idag. Istedenfor dusjsåpene ligger det to stk av Denne kremen ;)

De andre produktene var ritige. Noen som kjenner til denne? Er den noe bra? Jeg har IKKE tenkt å sende de tilbake. Når de roter til, får det være..hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg brukte den fast for mange år siden, likte den veldig godt! MEN - Jeg hadde mye tørrere hud på den tiden, og da var den faktisk helt super. Var helt avhengid! Huden min har endret seg, så nå vet jeg ikke akkurat. Kan hende du vil sette pris på den til vinteren, hvis huden din blir tørrere da

(Ellers - fine gaver vet du ;) )

Skrevet (endret)
Ja, jeg brukte den fast for mange år siden, likte den veldig godt! MEN - Jeg hadde mye tørrere hud på den tiden, og da var den faktisk helt super. Var helt avhengid! Huden min har endret seg, så nå vet jeg ikke akkurat. Kan hende du vil sette pris på den til vinteren, hvis huden din blir tørrere da

(Ellers - fine gaver vet du ;) )

Ja, tenkte å gi en til mamma, hun bruker kremer fra Yves Rocher, også sparer jeg en til vinteren til tørre perioder, for de kommer de også :) Jeg er antagelig litt i yngste laget for denne, men....Ser forøvrig ikke noen skadelige ingredienser ved første øyekast annet enn parfyme og Cetyl Alcohol (hva nå enn det er)..så håper den ikke tetter porer. Men jeg har jo ikke peiling på alle disse stoffene. Eneste er at jeg ser at den faktisk inneholder ekstrakter fra mange forskjellige urter/ blomster :) den virker veldig god på hånden også...huden ble veldig myk. Er kanskje noen kremer fra Yves Rocher bra altså? hmmm...

Da håper jeg at jeg liker den :) Hvis ikke får den bli en håndkremeller at mamma får 2 ;)

Andre som har vært borti den og?

Endret av kitekatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...