Gå til innhold

Jentesex mer akseptert enn guttesex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er jentesex mer akseptert enn guttesex? Hvorfor?

Hører svært ofte at jenter har det og ser ofte bilder av nakne jenter som har det også og hører skjeldent noe negativt snakk om det. Når det kommer til menn så høres det ut folk ikke liker det.

Og hvorfor er det så mye lettere å si at jenter er pene enn gutter. Hører om jenter som sier "du hadde pene pupper", men hører aldri menn som sier "du hadde pene muskler" og sånt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er jentesex mer akseptert enn guttesex? Hvorfor?

Hører svært ofte at jenter har det og ser ofte bilder av nakne jenter som har det også og hører skjeldent noe negativt snakk om det. Når det kommer til menn så høres det ut folk ikke liker det.

Og hvorfor er det så mye lettere å si at jenter er pene enn gutter. Hører om jenter som sier "du hadde pene pupper", men hører aldri menn som sier "du hadde pene muskler" og sånt.

Du har nok rett i at relativt mange kvinner er bisexuelle, selv om ikke alle med den legningen lever den ut i praksis. Hvorfor, ja det er vel kanskje slik at det alltid har vært vanlig at jenter "henger sammen" og at det er ok. Mange menn synes også det er veldig erotisk med to jenter som koser seg og får han i tillegg være med er jo alt bare helt toppers (for mange). Guttesex derimot er vel mere populært blandt kvinner. Mange menn er i tillegg homofobe og det hjelper vel ikke saken. Selv tenner jeg overhodet ikke på guttesex, mens jenter som........er greit! Tror også mange kvinner når de blir litt eldre blir nysskjerige på å utforske jentesex. :Nikke:

Gjest Logic Champ
Skrevet

Jenter vil ikke ha en femi-mann og homser blir sett på som femi. Noen jenter er kanskje litt fascinert på en skrudd måte av homofile menn, men det er aldri noen bonus å fortelle jenter om at du har eksperimentert som gutt. "Oi, kan jeg da stole på deg?"

For gutta er det ikke så farlig, for det er ikke jentene som må beskytte familien. Så om gutta kan stole på at jentene tenner på dem eller ikke har ikke noe å si, gutta bare dro fram klubba og fant seg ny dame.

Ellers har jeg hørt jenter snakke om hvor ekkelt det er med lesbiske jenter i venneflokken. Det er ikke bare koz og klemz å være lesbisk. De har det nok vanskelig de også.

Homofile menn forbindes nok også litt med bæsj, i og med at de har analsex. Hvis du er heterofil, står det ikke skrevet med sprittusj i panna di hvis du digger gresk. Sånn er det bare.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Gutter som har sex = nam å se på iallefall :P

Skrevet (endret)
Du har nok rett i at relativt mange kvinner er bisexuelle, selv om ikke alle med den legningen lever den ut i praksis.

Jeg tror ikke at det finnes flere biseksuelle kvinner enn menn, bare at det er mer allment godtatt for kvinner enn menn, dermed står flere biseksuelle kvinner synlig fram. Siden det er mindre akseptert blant menn opplever nok mange menn en skamfølelse om de skulle bli tiltrukket av en mann, og undertrykker følesen ganske raskt. I et samfunn hvor biseksualitet blant menn er allment aksepert ville nok langt flere menn vært nysjerrige på dette også. Forøvrig tror jeg at alle mennesker er biseksuelle i større eller mindre grad. (Merk at det er forskjell mellom biseksuell og bifil)

Endret av Pax
Skrevet

Det virker iallfall slik, og jentesex er jo nærmest blitt en mote "alle" bare MÅ prøve.

For ikke så mange år siden var også det hysj-hysj, nå virker det nærmest som en motegreie. (på mange, for all del ikke for alle)

Det er ikke fullt så "akseptert" å rope ut om at man kunne tenke seg å prøve guttesex.

Trist at man ikke har kommet lengre i 2007 !

Gjest StockDama
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om hvem som puler hvem, så lenge ingen blir såret =p

(og da tenker jeg ikke på homofober som føler seg fornærmet)

Gjest Corto Maltese
Skrevet

det er fordi det er mye bedre å se på jentesex. Guttesex er bare kvalmt

Skrevet
det er fordi det er mye bedre å se på jentesex. Guttesex er bare kvalmt

For meg er det omvendt, jentesex er kvalmt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...