Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Hvordan tror du verden hadde vært i dag hvis internett enda ikke hadde vært oppfunnet? Hvordan har ditt liv forandret seg etter at du fikk internett?
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Hvordan tror du verden hadde vært i dag hvis internett enda ikke hadde vært oppfunnet? Hvordan har ditt liv forandret seg etter at du fikk internett? Både jeg og resten av verden ville vært mer effektive.
Gjest Nedfall Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Jeg hadde ikke brukt tiden til å henge rundt på en quindeguide, og levd ett mer maskulint liv.. ?
Pastor Knut Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Hvordan tror du verden hadde vært i dag hvis internett enda ikke hadde vært oppfunnet? Hvordan har ditt liv forandret seg etter at du fikk internett? Verden hadde vært alldeles grei. Jeg er oppvokst i en tid da lommekalkulatoren ennå ikke var i bruk. Digitalur var det ingen som hadde. Mobiltelefon fantes ikke. Vi skrev med fyllepenn og ingen hadde noen som helst anelse om hva internett var. Allikevel var verden grei nok - vel, den var akkurat som nå: noen kriget, noen sultet, mens andre gjorde andre ting. Hvorfor tror du internett har noe å si her?
Gjest Frøken Titt Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Både jeg og resten av verden ville vært mer effektive. Det tror jeg og. :kaffe: Men samtidig er internet verdens leksikon. Man bruker det jo til så mye. Skole, jobb, pluss masse mer.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Verden hadde vært alldeles grei. Jeg er oppvokst i en tid da lommekalkulatoren ennå ikke var i bruk. Digitalur var det ingen som hadde. Mobiltelefon fantes ikke. Vi skrev med fyllepenn og ingen hadde noen som helst anelse om hva internett var. Allikevel var verden grei nok - vel, den var akkurat som nå: noen kriget, noen sultet, mens andre gjorde andre ting. Hvorfor tror du internett har noe å si her? Jeg tror internett har en god del å si for ytringsfriheten. Aldri før har nær sagt alle hatt reel mulighet til å publisere sine meninger til hele verden. Derfor er det også en veldig trist utvikling som skjer i land som Burma, Kina, Iran osv hva gjelder stats-sensur av ytringsfriheten på internett..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå