Luzi Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Sist klagde jeg på at dermalogica garantien på min ultra calming cleanser var brutt. Denne gangen, var det ikke noe garanti på i det hele tatt. Er det ikke ekte varer på SN? synes det er litt rart, er det fra dermalogica skal den grønne klistertingen være på. noen som vet råd? er litt skeptisk til å bruke den, hvis ikke det er ordentlige greier.. kan også si at tingene jeg har fått derfra lukter litt anderledes. tenker da spesielt på skin smoothing creme..
Gjest Britney Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Sist klagde jeg på at dermalogica garantien på min ultra calming cleanser var brutt. Denne gangen, var det ikke noe garanti på i det hele tatt. Er det ikke ekte varer på SN? synes det er litt rart, er det fra dermalogica skal den grønne klistertingen være på. noen som vet råd? er litt skeptisk til å bruke den, hvis ikke det er ordentlige greier.. kan også si at tingene jeg har fått derfra lukter litt anderledes. tenker da spesielt på skin smoothing creme.. Dette har faktisk jeg også tenkt på! Jeg har også opplevd at det ikke var sånn garantiklistremerke som det alltid er på Dermalogica, også har jeg syntes at produktene har vært litt annerledes i konsistens enn de jeg har hatt av samme type før, men har tenkt det bare var innbildning. Er jo vanskelig å si hvor SN får varene sine fra, kan jo f.eks. være B-sortiment fra fabrikken eller noe? Har du prøvd å sende en mail og høre med de?
Luzi Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 Jepp, har sendt mail til både dermalogica og SN. SN sa at de hadde kun topp kvalitets varer, og kunne ikke skjønne hvorfor det ikke var garanti på. Dermalogica har jeg ikke fått svar fra. tror ikke de bryr seg så veldig om den lille fillesaken:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå