Heritære Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Marmite? Jeg bor i Akershus nær Oslo.
Grissini Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Jeg vet dessverre ikke om noe butikk, men det kan bestilles på ebay
Heritære Skrevet 23. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2007 Takk for alle forslag. Skal ta en tur på Meny som er nærmest meg å sjekke først. Min sambo har savnet dette siden han flyttet til meg....men etter å ha lest hva "pålegg" det er så er det vel neppe noe jeg liker,
Gjest rabrabara Skrevet 24. august 2007 #6 Skrevet 24. august 2007 Nei, det er vel ikke akkurat noe som alle liker. Jeg greide ikke smøre det på toaseten for sambo en gang, jeg syntes det var så ekkelt. Så ble jeg vant til det, ungene elsker det og jeg synes ikke det er så verst. Kan til og med spise en skive toast med Marmite nå, vi har det jo alltid i huset. Har og sett det på Meny, men det var i Stavanger.
Gjest itla Skrevet 24. august 2007 #8 Skrevet 24. august 2007 Om Marmite på Wikipedia. Jeg er ikke så glad i Marmite alene (selv om jeg har vendt meg til smaken etterhvert), men det er for min del uunnværlig smakstilsetning i en del engelske/britiske matretter, spesielt gravy.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #9 Skrevet 25. august 2007 veldig godt med marmite på toast, med noen skiver gulost oppå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå