Gå til innhold

Når du er så forelska og glad at du bare har lyst til å hyle det ut!

Anbefalte innlegg

Gjest milkyway
Skrevet

Det er nå det! VRÆÆÆÆÆÆLAHEI! :hoppe:

seriøst, har aldri følt det sånn med noen før! Han her har jeg ventet på i dødslang tid, og sett på som uoppnåelig, og nå sitter jeg og venter på bussen for han ville komme ned på rutebilen og møte meg :hjerte:

Jeg er ekkel og klissete og helt for jævlig fnisete, men jeg føler jeg har lov :-D

(ps dere kan også få skrive hvor glade dere er i denne tråden)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå sånn er så deilig.

har det sånn ennå jeg, hopper på sambo vær dag når han kommer jeg. bare elsker han :rødme:

Skrevet

Gratulerer begge to!!!!!!!!!!!!! Super følelse dere har og jeg er kjempe glad på deres vegne (- da er det håp). GRATTIS :tommelsmil:

Skrevet

SÅNN HAR JEG DET OG!!

:ler:

Herlig herlig herlig herlig herlig!

Grattis til alle oss som har det sånn. :ler:

:rødme:

Gjest milkyway
Skrevet

Og i dag er det "verre" enn i går :hjerte:

Hvisjeg blir mer forelska nå, detter hjernen ut av nesa mi!

Skrevet

ja, nyt det! men ha bena plantet på bakken, ikke i lufta, og ikke ha urealistiske forventninger til mannen din, og tro han er feilfri, for det er ingen mennesker.

Ha i bakhodet at så forelska og sårbar du er nå, er det ikke mye ddrømme mannen trenger å si, før du blir bekymra for en liten negativ ting han gjør. :rødme: :)

Gjest milkyway
Skrevet

oh yes, han er ikke feilfri, men han er helt åpen om det også, det er en av grunnene til at jeg har falt for han.. ærlig og sier alt rett fram :)

Eneste jeg har blitt bekymra over til nå er da han reiv av meg dyna og skreik i søvne HVOR FAEN ER HE-MAN?? :ler: da fikk ikke jeg sove på en stund!

Skrevet

ok, er ærlig og sier ting rett frem? hadde du tålt at han sa ting om deg også, ærlig og rett frem hvis det var negativt? han kan være en person som er for ærlig og kanskje sier ting før han tenker seg om....hvis du liker det er det ok.

Gjest milkyway
Skrevet

Å hoi, se på det da!

Får da være måte på. Liker og liker, jeg setter mer pris på ærlighet enn sympatiløgn, men hvordan du får det med å være ærlig om sine egne feil til å bli det at han sier negative ting til meg, be my guest :)

Nå løper jeg ned og møter han, sneiks!

Skrevet (endret)

*opprydding*

Endret av emi
Skrevet

ja, men du må kontakt med virkeligheten vet du...... selv om jeg er dritforelska selv, så ser jo for meg hvordan han er på sine dårlige dager, og kan slenge dritt, alle kan det vet du..... :jepp:

Skrevet (endret)

Grattis, ønsker dere lykke til og håper det virkelig er den "rette" :gratulerer:

Ikke noe kan sammenlignes med å være forelsket...er bare så herlig og jeg er der fortsatt etter 5 mnd og vet det vil være lenge enda, :hjerter:

Har allikevel bena godt plantet der de bør være og ser at han har noen sider som ikke er bare positive, men gud...det har jeg også. Noe må man jo bare akseptere, ingen er feilfri og ikke ville jeg hatt en som var det heller. Kravet til meg selv ville ha vært for store til å leve opp til en som var feilfri -:)

Endret av Heritære
Gjest milkyway
Skrevet

Jada jada, jeg oppfører meg kjempefint! Det gjør ikke han, da han ligger og purker på denne tiden av døgnet ;p Jeg ser han jo etterpå, men fy så utålmodig en kan bli!

Beina mine er veldig godt plantet på bakken. Har vært i nok bedritne forhold til å være på vakt, men det er jo lov å kose seg for det om jeg er helt tulling i hodet? :)

Skrevet

ja, men har du vært så tulling i hodet før da? jo mer tulling man er i hodet, jo mere fornuft går ut vet du! men kos deg! :jepp:

Gjest Mayamor
Skrevet

:jepp: Kos deg med den deilige forelskede følelsen.

Skal på planlagt romatisk tur neste helg; får ta igjen da... :fnise:

Skrevet

Sover han alltid klokka tolv om dagen? Nattjobb? :popcorn:

Grattis med kjærligheten. :)

Gjest milkyway
Skrevet

nei han begynner i jobb til mandag, så han lar seg selv være slask tiden før det. Jeg skal ikke si noe på det, jeg var jo på samme måten for 1 uke siden :ler:

Skrevet

Jeg blir så glad av innleggene dine for tiden, måtte bare si det :) Håper du fortsetter å sveve på skyer leeenge!

Er i et etablert forhold selv, hvor vi har hatt både opp- og nedturer, men akkurat nå har vi det veldig fint :hjerte:

Skrevet (endret)

*rydde*

Endret av emi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...