Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nancy_*
Skrevet

Hei!

Er det noen som kan anbefale meg en god øyekrem mot hovne øyne, mørke ringer osv? Gjerne hvor mye den koster og hvor jeg får kjøpt den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

øyekremer er gjerne enten eller på det punktet. dvs de som hjelper mot mørke ringer passer ikke for de som trenger hjelp med poser osv. er gitt en del tips i tidligere tråder her inne så søk på det.

men generelt sett; har du poser så ikke bruk for rike kremer rundt øynene og er det krise en morgen så hjelper det med en isbit under øyet. mørke ringer skyldes gjerne tynn hud eller dårlig sirkulasjon så der ville jeg heller gått for en god concealer.

Skrevet

Egentlig har jeg ikke mørke ringer, men det er heller det at jeg har veldig tynn hud overalt på kroppen egentlig slik at blodårer synes. Jeg har skaffet meg en god concealer, men jeg hører stadig at man bør bruke en krem under for bedre resultat og for å unngå linjer.

Skrevet

hvis det er rynkene det gjelder så liker jeg ysl sin "penn". jeg har lett for å få tørre rynker under øynene og den hjelper iaf mot det, pluss at den ikke er veldig fet (for da får jeg bare milier under øynene)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...