Gå til innhold

Kort brudkjole

Fremhevede innlegg

Gjest antigartner
Skrevet
Jeg var personlig i Sverige og kjøpte den! Skal bruke den neste helg, så du kan jo få kjøpe den etter det hvis du vil ;-)

Jeg er str 36/38 (det er en 38 som er sydd litt inn)

Jeg er nok større enn deg, dessverre. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er nok større enn deg, dessverre. :(

Det var synd for oss begge!

Må legge til at kjolen er større enn de italienske brudekjolene. Jeg prøvde f.eks en i str 40 i Dzage.

Du kan jo kontakte de ved Kik og be om mål hvis du er interessert- De er utrolig behjelpelige. De sendte meg kjolen i Norge uten problemer (fikk den ikke med meg hjem pga de manglet str min).

Den koster 3590 SEK ny. Slett ikke allverdens!

• 4 uker senere...
Skrevet
Jeg har bestillt denne gleder meg!! :rødme:

Oi, den var kjempefin. Veldig Marylin Monroe.

Skrevet
Oi, den var kjempefin. Veldig Marylin Monroe.

Å ja den syns jeg var nydelig!!

Skrevet
Er vel ingen av oss her på nett som kan avgjøre om du kler kort kjole. Vi vet heller ikke hvor kort kjole du tenker på. ( Alt fra på leggen til over kneet tenker jeg på når jeg hører noen snakker om kort brudekjole.) Her er det iallefallen kjole.

Den var super søt ;)

Skrevet

Jeg syntes det er tåpelig å si at man må ha vakre modellpene ben for å gå i kort kjole. uansett så blir bruden så vakker at det ikke blir lagt merke til en gang. så sant det ikke er noen som har for seg det å gå å titte på bena til folk. og dessuten så er man som man er, det kan man ikke få gjort noe med. man skal være stolt av seg selv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...