Gjest antigartner Skrevet 23. august 2007 #21 Skrevet 23. august 2007 Jeg var personlig i Sverige og kjøpte den! Skal bruke den neste helg, så du kan jo få kjøpe den etter det hvis du vil ;-) Jeg er str 36/38 (det er en 38 som er sydd litt inn) Jeg er nok større enn deg, dessverre.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2007 #22 Skrevet 24. august 2007 Jeg er nok større enn deg, dessverre. Det var synd for oss begge! Må legge til at kjolen er større enn de italienske brudekjolene. Jeg prøvde f.eks en i str 40 i Dzage. Du kan jo kontakte de ved Kik og be om mål hvis du er interessert- De er utrolig behjelpelige. De sendte meg kjolen i Norge uten problemer (fikk den ikke med meg hjem pga de manglet str min). Den koster 3590 SEK ny. Slett ikke allverdens!
Gjest Gjest_Bruden_* Skrevet 17. september 2007 #23 Skrevet 17. september 2007 Jeg har bestillt denne gleder meg!! :rødme:
Antoinette Skrevet 17. september 2007 #24 Skrevet 17. september 2007 Jeg har bestillt denne gleder meg!! :rødme: Oi, den var kjempefin. Veldig Marylin Monroe.
Lille_My Skrevet 17. september 2007 #25 Skrevet 17. september 2007 Oi, den var kjempefin. Veldig Marylin Monroe. Å ja den syns jeg var nydelig!!
Gjest Frk Åberg Skrevet 17. september 2007 #26 Skrevet 17. september 2007 Jeg har bestillt denne gleder meg!! :rødme: Så fin!
Gjest Linn24 Skrevet 17. september 2007 #27 Skrevet 17. september 2007 Er vel ingen av oss her på nett som kan avgjøre om du kler kort kjole. Vi vet heller ikke hvor kort kjole du tenker på. ( Alt fra på leggen til over kneet tenker jeg på når jeg hører noen snakker om kort brudekjole.) Her er det iallefallen kjole. Den var super søt
Gjest Linn24 Skrevet 17. september 2007 #28 Skrevet 17. september 2007 Jeg syntes det er tåpelig å si at man må ha vakre modellpene ben for å gå i kort kjole. uansett så blir bruden så vakker at det ikke blir lagt merke til en gang. så sant det ikke er noen som har for seg det å gå å titte på bena til folk. og dessuten så er man som man er, det kan man ikke få gjort noe med. man skal være stolt av seg selv;)
Gjest nimbus Skrevet 18. september 2007 #29 Skrevet 18. september 2007 her er min kjole! jeg er veldig fornøyd. hva synes dere? http://kikstockholm.se/brudn48.htm jeg er ikke så høy så på meg rekker den nedenfor knærne. Åh, den likte jeg kjempegodt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå