Gjest Brud Skrevet 22. august 2007 #1 Skrevet 22. august 2007 Er på utkikk etter en kort brudekjole, men de er ikke så lette å finne. Er det noen som har tips til sider på nettet??
Antoinette Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Før du i det hele tatt tenker kort brudekjole så må du vite om du har leggene til det. Ikke velg en kjole til over kneet med mindre du virkelig har modellpene ben. Har du pene legger men bulkete og stygge knær så velg en kjole til rett over kneet.
Gjest Brud Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Før du i det hele tatt tenker kort brudekjole så må du vite om du har leggene til det. Ikke velg en kjole til over kneet med mindre du virkelig har modellpene ben. Har du pene legger men bulkete og stygge knær så velg en kjole til rett over kneet. Spurte bare etter tips til kjole nettsider jeg... Hvordan mine legger og knær blir er vel mitt problem..
Antoinette Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 Det er en aktuell tråd på forumet nå hvor temaet kort brudekjole er sentralt. Les og lær hvordan man ikke skal gjøre det.
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Før du i det hele tatt tenker kort brudekjole så må du vite om du har leggene til det. Ikke velg en kjole til over kneet med mindre du virkelig har modellpene ben. Har du pene legger men bulkete og stygge knær så velg en kjole til rett over kneet. Det var da veldig, da.. Vi er mange som gifter oss som ikke er det spor modellpene noe sted.. Jeg synes en kort kjole høres flott ut. Og du ser best selv hva som kler deg eller ei. Evt få med en venninne eller to til å være med å vurdere.. (mye bedre råd fra dem enn fra noen på nett som aldri har sett deg )
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Hei, jeg hadde tenkt å ha kort kjole selv og da var jeg bl.a. innom www.christiane.no som har en i nettbutikken sin (merket er DZage). Agape (www.agape-brud.no) har noen korte selskapskjoler som kan sys f.eks. i Ivory og bli en kort brudekjole, men da tror jeg kanskje du må kontakte dem for det går visst ikke med alle selskapskjolene. Og så prøvde jeg en utrolig kul kort kjole hos Brudekjolen ved Egertorget i Oslo, men vet ikke om den ligger på nettet også (www.brudekjolen.no)
Kristin Skrevet 22. august 2007 #8 Skrevet 22. august 2007 Er vel ingen av oss her på nett som kan avgjøre om du kler kort kjole. Vi vet heller ikke hvor kort kjole du tenker på. ( Alt fra på leggen til over kneet tenker jeg på når jeg hører noen snakker om kort brudekjole.) Her er det iallefallen kjole.
Antoinette Skrevet 22. august 2007 #9 Skrevet 22. august 2007 Jeg synes denneer kjempe stilig! Den var nydelig og hadde kjempefin lengde. Bruden så jo også ut til å ha flotte gylne ben.
Gjest Deception Skrevet 22. august 2007 #10 Skrevet 22. august 2007 Her er det iallefallen kjole. Wow, den var kjempestilig! Som med alt annet gjelder det vel å innse hva man kler og ikke.
Gjest Elastica Skrevet 22. august 2007 #11 Skrevet 22. august 2007 (endret) Jeg synes denneer kjempe stilig! Her er det iallefallen kjole. Begge disse var ganske fine, men faller neppe inn i kategorien minikjole. Men ved nærmere ettertanke, var det vel ikke det trådstarter spurte etter heller. Fine var de iallefall. Endret 22. august 2007 av Elastica
øyenstikker Skrevet 23. august 2007 #12 Skrevet 23. august 2007 maggie sottero vet jeg har noen korte brudekjoler på siden sin
LilleSolstråle Skrevet 23. august 2007 #13 Skrevet 23. august 2007 maggie sottero vet jeg har noen korte brudekjoler på siden sin Hadde akkurat tenkt til å svare det samme maggie sottero har noen fine,korte kjoler ja
Harehjerte Skrevet 23. august 2007 #14 Skrevet 23. august 2007 Før du i det hele tatt tenker kort brudekjole så må du vite om du har leggene til det. Ikke velg en kjole til over kneet med mindre du virkelig har modellpene ben. Har du pene legger men bulkete og stygge knær så velg en kjole til rett over kneet. Hva gjør en som ikke er modellpen ellers da?? Papirpose over hodet? eller kanskje bryllup er kun for de vakre. For en fjollete verden noen lever i.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #15 Skrevet 23. august 2007 For en fjollete verden noen lever i. Ikke noen sunn verden. Jeg beundrer de som hever seg over slikt fjolleri!
Gjest Gjest_Frk Åberg_* Skrevet 23. august 2007 #16 Skrevet 23. august 2007 Disse kjolene var ikke akkurat så korte da, så om man ikke har modellpen, så tviler jeg på at det vil synes særlig uansett.
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #17 Skrevet 23. august 2007 Disse kjolene var ikke akkurat så korte da, så om man ikke har modellpen, så tviler jeg på at det vil synes særlig uansett. her er min kjole! jeg er veldig fornøyd. hva synes dere? http://kikstockholm.se/brudn48.htm jeg er ikke så høy så på meg rekker den nedenfor knærne.
Gjest antigartner Skrevet 23. august 2007 #18 Skrevet 23. august 2007 her er min kjole! jeg er veldig fornøyd. hva synes dere? http://kikstockholm.se/brudn48.htm jeg er ikke så høy så på meg rekker den nedenfor knærne. Den var kjempefin! Jeg ønsker meg en enkel kjole i -60-tallssnitt, så den var midt i blinken for meg. Var den dyr, og fås den kjøpt i brudeforretninger i Norge?
karamella Skrevet 23. august 2007 #19 Skrevet 23. august 2007 Så noen flotte kjoler på www.dinbrudekjole.no eller så var det på www.bridalonlinestore.com Modellben eller ikke, hvem bryr seg. Dette er den viktigste dagen i livet, da må bruden få gå med akkurat det HUN vil!!! Du blir helt sikkert nydelig i kort kjole! Lykke til med kjolevalg!!!!
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2007 #20 Skrevet 23. august 2007 Den var kjempefin! Jeg ønsker meg en enkel kjole i -60-tallssnitt, så den var midt i blinken for meg. Var den dyr, og fås den kjøpt i brudeforretninger i Norge? Jeg var personlig i Sverige og kjøpte den! Skal bruke den neste helg, så du kan jo få kjøpe den etter det hvis du vil ;-) Jeg er str 36/38 (det er en 38 som er sydd litt inn)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå